י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"פולשים יהודים"

ראה"ע הגיב: "המשטרה כבר תוציא החרדים"

ראש עיריית בריק בניו ג'רזי, הגיב לגולש שביקש ממנו לפנות את הפולשים החרדים מהפארקים המקומיים במהלך ימי חול המועד: "תזמין משטרה" • ברשת מיהרו להגיב

ראה"ע הגיב: "המשטרה כבר תוציא החרדים"
חרדים בניו ג'רזי, אילוסטרציה צילום: ליפא שטאובר

ראש העיר ג'ון דוסי המליץ לגולש אנטישמי להתקשר למשטרה ולדווח על "פולשים יהודים שמילאו את החופים והפארקים". ראש העיר הוסיף, "המשטרה כבר תוציא אותם".

לאחר התגובה של ראש העיר, גולשים יהודים ושאינם יהודים, החלו לתקוף את ראש העירייה על כך שלא העיר לגולש האנטישמי, ראש העיר הגיב כי "אני לא הגבתי על האנטישמיות שלו, התמקדתי בפניה שלו". לאחר שגולשים נוספים זעמו על כך, ראש העיר התנצל והסביר שהוא לא התכוון לגרש את היהודים החרדים, אלא הגיב לקונית על הדרישה ואמר שאם יש בעיה שיפנה לרשויות של הפארק.

בינתיים, אותו גולש אנטישמי הקפיא את החשבון שלו, כך שלא ניתן להגיב לו. ראש העיר הגיב על כך ואמר "אני לא רציתי לתת למתלונן במה ולהתייחס אליו, הוא חיפש להוציא עלי עצבים, הוא ידע שאין שום בעיה עם האנשים שבאו לפארק, אני פשוט לא התייחסתי אליו יותר מדי, אני למדתי מזה להבא".

ראש העירייה הוא מטעם הדמוקרטית ומכהן בה משנת 2014. לגולש אחר הוא הגיב: "אני שש שנים כאן ראש העיר, ואני חושב שהייתי מצוין".

ניו ג'רזי חרדים אנטישמיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד