י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"העם אמר את דברו"

ב'יהדות התורה' פתחו בשיחות עם 'הליכוד'

היום נועדו חברי צוות המשא ומתן של 'יהדות התורה' עם צוות המו"מ של 'הליכוד' בראשות השר יריב לוין • קודם לכן, נועדו חברי 'יהדות התורה' ואישרו פה אחד את מינויו של חה"כ אשר ליו"ר הסיעה

ב'יהדות התורה' פתחו בשיחות עם 'הליכוד'
שולחן המשא ומתן צילום: באדיבות המצלם

חברי 'יהדות התורה' התחילו היום (ראשון) את המגעים להצטרפותם לקואליציה ופתחו במשא ומתן מול 'הליכוד'. הם נועדו בנפרד ולאחר מכון התיישבו יחד עם חברי צוות המו"מ מטעם 'הליכוד', בראשות השר יריב לוין.

יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני אמר בפתח ישיבת המו"מ עם 'הליכוד' כפי שדווח ל'בחדרי חרדים': "העם אמר את דברו. למעלה מ-50 אחוז מהציבור בישראל הצביע בעד מסורת יהודית, להוציא את ישראל ביתנו. זה לא הולך להיות אותו הדבר כמו בקדנציה הקודמת. המשא ומתן הזה יכול להיות קצר, מהיר, ולחתום. והוא יכול גם להיות ארוך ולא לחתום, ומה שיהיה יהיה".

סגן שר הבריאות יעקב ליצמן אמר: "ל'יהדות התורה' יש עקרונות. עמדנו עליהם בקדנציה האחרונה שהיתה טובה לישראל בכלל ולציבור החרדי. סומכים על השר יריב לוין שבהגינותו יביא לידי ביטוי את העליה שקיבלנו בבחירות ב-2 מנדטים לטובת הנושאים החשובים לנו כפי שנדון עליהם בישיבות המשותפות. אני מדגיש שאדרוש גם סעיפים בנושאי בריאות וזו ההזדמנות לעמוד על הדברים החשובים לכלל הציבור. גיבשנו תכנית לייעול ושיפור מערכת הבריאות ונגיש אותה במו"מ".

חבר צוות המו"מ ח"כ מקלב אמר לכלי התקשורת בתחילת ישיבת המו'מ: "משא ומתן זה לא פוזה זה מהות, יש לנו שנות ותק רבות ואחריות גדולה מאוד, אנו לא באים להקשות אלא לנהל מו"מ הגון לחלוטין".

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי קודם ישיבת המו"מ נועדו עשרת חברי 'יהדות התורה' לישיבת סיעה במהלכה הצביעו חברי הסיעה על מינוי חה"כ יעקב אשר ליו"ר סיעת יהדות התורה ב כנסת ה 21.

מלשכתו של השר ליצמן הוסיפו לדברים: "נתעקש על סעיפי הבריאות לא פחות מסעיפי הדת. ליצמן יכול לבחור כמעט כל תיק אחר שירצה אך בחר להמשיך במשרד הבריאות מתוך תחושת שליחות לכלל הציבור. אנו מצפים מכל המפלגות לתמוך בדרישות ליצמן לבריאות. כל אלה שעשו רעש לפני הבחירות על מצב מערכת הבריאות שלא יותירו את ליצמן לבדו אלא שיטו כתף לטובת ציבור החולים. מבחינתנו הבריאות היא מעל הכל ולא מדובר בדרישות מגזריות".

משא ומתן יהדות התורה הליכוד יריב לוין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד