י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
דואג לסמוטריץ'?

הרב פרץ זועם: מדובר בספין; תביעתנו ברורה

הרב רפי פרץ זועם על הדיווחים לפיהם סמוטריץ' לא יקבל את המשפטים ומכנה אותם "ספין" • "לא ראוי שיתקבלו החלטות בעניין לפני ששומעים את דרישותינו"

הרב פרץ זועם: מדובר בספין; תביעתנו ברורה
הרב רפי פרץ צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

לאחר שדווח כי סמוטריץ' לא יקבל את משרד המשפטים וכי מציעים לו כחלופה את תיק השיכון מורחב עם סמכויות בנושא ההתנחלויות, יו"ר איחוד מפלגות הימין, הרב רפי פרץ, אמר הבוקר (שני) ל'מעריב' כי הדיווח הזה אינו אלא ספין.

"לא ראוי שיתקבלו החלטות בעניין לפני משא ומתן ולפני ששומעים את דרישותינו", אמר. פרץ הוסיף כי "אנחנו עומדים חד משמעית על הדרישה לקבל את תיקי החינוך והמשפטים".

לדבריו, "אני בעזרת השם אהיה שר החינוך הבא של מדינת ישראל וסמוטריץ' שר המשפטים. התביעה שלנו ברורה ונילחם על התיקים האלה".

יצוין כי בראיון שהעניק סמוטריץ' לאחרונה לרדיו 103FM אמר כי אם הוא לא יקבל את תיק המשפטים במסגרת המשא ומתן הקואליציוני לקראת הכניסה לממשלת נתניהו, הוא ידרוש את תיק החינוך, סיטואציה שעשויה לעמת אותו עם יו"ר הבית היהודי, הרב רפי פרץ, שבונה אף הוא על תיק החינוך.

"אני הולך להיות שר משפטים שיחזק את בית המשפט ואת אמון הציבור בו. הכלי המרכזי הוא להחזיר אותו לתפקידה המקורי. הממשלה תמשול, הכנסת תחוקק, בתי המשפט ישפטו אך לא יחליפו את נבחרי הציבור ולא ייכנסו לשאלות פוליטיות. כל אחד יעשה את תפקידו ויהיה אמון גדול מאוד".

סמוטריץ' נשאל על ידי בן כספית אם האפשרויות הן משפטים או חינוך והשיב: "אנחנו דורשים את שניהם אבל אם לא אהיה שר המשפטים אדרוש להיות שר החינוך. אני בוחר את התפקיד ראשון".

רפי פרץ בצלאל סמוטריץ'

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד