י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
"אני בז למנהיגי החרדים"

מדוע סגר קובי את החוף הנפרד בעירו • צפו

עורך דין חרדי בשם נתן רוזנבלט, האשים בסרטון שרץ ברשת את ראש עיריית טבריה רון קובי, כי סגר במכוון את החוף הנפרד • ראש העיר נפגע ופצח בשידור חי מהמקום • נתן רוזנבלט ל'בחדרי חרדים': "לאנטישמים בכל הדורות היו תירוצים" • צפו בתיעוד

מדוע סגר קובי את החוף הנפרד בעירו • צפו
רון קובי צילום: דוד כהן, פלאש 90

עורך דין חרדי בשם נתן רוזנבלט פרסם סרטון ובו הוא מאשים את ראש עיריית טבריה, רון קובי, כי סגר את החוף הנפרד בעיר בתואנה של שיפוצים, כאשר בפועל לא נראים שיפוצים באופק.

תחת הסרטון כתב רוזנבלט: "שערורייה בטבריה!!! החוף היחיד שעדיין לא נפתח בעונת הרחצה הוא החוף הנפרד. בגלל טענות שונות ומשונות של שיפוצים וכו' ולאחר בדיקה לא נמצא שום שיפוצים".

קובי, שצפה בסרטון, נפגע עד עמקי נשמתו ויצא לשטח להוכיח כי אכן מתקיימים שיפוצים במקום והושקעו כספים בכך ואף מתוכננת הרחבתו של החוף הנפרד.

בשידור החי, הראה קובי כי במקום קיימים ליקויי בטיחות ולכן החוף הנפרד נסגר ובנוסף, האשים את מנהיגי הציבור החרדי בחוסר אחריות.

בחשבון הפייסבוק שלו כתב ראש העיר: "קונספירציה על החוף הנפרד! מובילי דעה במגזר החרדי מספרים ומפיצים שהחוף הנפרד סגור כפגיעה בציבור החרדי! שקר וכזב! זה הנוסח שמופץ בוואטסאפ."

בסרטון כאמור, מאשים קובי את "מובילי הדעה" כהגדרתו, בציבור החרדי, שיוצרים הסתה: "אני בז לכם מנהיגי הציבור החרדי ששולחים אנשים כדי ליצור הסתה נגדי, הפוליטיקאים המקומיים אנשים קטנים שלא מסוגלים להגיד לציבור שלהם את האמת".

בתגובה לדבריו של ראש העיר כי המקום בשיפוצים, אומר עו"ד רוזנבלט ל'בחדרי חרדים': "לאנטישמים בכל הדורות היו תירוצים. לא היו שם שום פועלים היום. ככה לא נראה אתר בשיפוצים. בנוסף, כאשר משפצים דואגים לחוף חילופי. מי שאינו דואג לחילופי מטרותיו אחרות". 

"באם לא ייפתח החוף, או חילופי, בתוך מספר ימים. אפעל בכל האמצעים המשפטיים. הציבור החרדי אינו הפקר. בעבר, חיים ביבס ראש העיר מודיעין, סגר את הפארק לחרדים ממודיעין עילית. יצאתי לבג"צ והוא פתח חזרה תוך שבוע. כך יקרה גם כאן".

 

רון קובי טבריה חוף נפרד חוף ים נפרד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 60 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד