י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

המלון המפנק בגליל שמשתלב בנוף מהמאה ה-19

מלון אקוודוקט המפנק הממוקם בגליל המערבי, צופה לנוף פסטורלי עם אלמנטים מרהיבים מתקופת האימפריה העות'מאנית • לאחרונה, המלון מרשת המלונות אוליב, ביצע התאמה לצרכים של המגזר הדתי והחרדי • המלון מורכב מ-102 חדרים, אולם כנסים ואירועים, חדר כושר, בית כנסת ובריכה

 המלון המפנק בגליל שמשתלב בנוף מהמאה ה-19
מלון אקוודוקט צילום: יח"צ

מלון אקוודוקט בגליל המערבי, הוא אחד המקומות המושלמים לנופש, אם אתם אוהבים נוף פסטורלי בחדר רחב ידים, קרבה לים ומתחברים ליופי מתקופת האימפריה העות'מאנית.

לאחרונה, המלון מרשת מלונות אוליב, שביצע התאמה לצרכים של המגזר הדתי והחרדי, אירח לסופ"ש מפנק במיוחד את עיתונאי המגזר. כבר ביום חמישי במעמד קבלת הפנים, זכו האורחים לשמוע מעט מן המוזיקה של יוחאי בן אבי שהגיע כדי להנעים את זמנם של העיתונאים שהגיעו למלון.

את הסופ"ש פתחו העיתונאים במפגש עם מנכ"לית המלון הגברת גלית ברנט, ואת בעלי רשת אוליב מר עמית פורת שברכו אותם על השתתפותם בשבת החשיפה לציבור הדתי. לאחר מכן נהנו האורחים ממפגש חברי סביב סיר טשולנט שהוכן ע"י שף המלון. מי שריכז את העיתונאים ודאג שהשבת לא תישכח, הוא דודו סעדה, יו"ר קבוצת בשבע. את השבת ליווה אחיקם רמות, יועץ מלווה למגזר הדתי ברשת אוליב, שדאג שכל אורח יקבל יחס אישי.

ביום שישי, לאחר תפילת שחרית וארוחת בוקר מפנקת, יצאתי עם בני המשפחה לראש הנקרה, שם לאחר שעלינו ברכבל, הגענו לתצפית מרהיבה למרחבי הגליל והים, סיירנו בנקרות הימיות ובמי הים שנצבעו בטורקיז. טיילנו בעכו ובנהריה וגם הספקנו לחזור לקבלת שבת מוזיקלית עם האמן גולן אזולאי שליווה את כל השבת. בליל שבת, גולן גם ערך "טיש" מכובד, בו גולל את הלך חייו, תהליך חזרתו בתשובה לצד ההתלבטויות והקשיים בתפקידו בתיאטרון.

מלון נקרא "אקוודוקט" על שם מוליך המים המרהיב ביופיו מתקופת האימפריה העות'מאנית אשר הוביל מים מקיבוץ כברי לעיר עכו, ממוקם בישוב רגבה מול שבי ציון אשר בגליל המערבי. אקוודוקט נמצא מצד אחד על פיסה היסטורית, הוא צופה על הנוף המרהיב של הרי הגליל ומצדו השני קיימים חדרים עם נוף לים באמצעות סוויטות מפנקות במיוחד.

הא משלב בתוכו אלמנטים של היסטוריה, נוף, טבע ומים. המלון מורכב מ-102 חדרים, אולם כנסים ואירועים, חדר כושר, בית כנסת ובריכה. המלון מציע לקהל האורחים מגוון סוויטות, שבחלקן ניתן ליהנות מבריכה פרטית, לצד ג'קוזי פרטי וחדרי נוף מדהימים עם נוף כפרי.

במתחם המלון המפנק דאגו הבעלים לכל פרט ופרט לרווחת האורחים, במטרה אחת: הפיכת החופשה לחופשה חלומית! אורחי המלון יכולים ליהנות ממתקני הספא של "סנדרין" בתוספת תשלום ובתיאום מראש: חמאם טורקי, ג'קוזי חיצוני, ג'קוזי פנימי, סאונה רטובה, סאונה יבשה, בריכת זרמים והאט טאב. במלון ישנו מטבח קולינרי עשיר, המעניק לאורחים ארוחות בוקר מפנקות, מטעמים מהקונדיטוריה ומאפים ממכרים. המלון בכשרות הרבנות האזורית מטה אשר.

בית מלון גליל מערבי מרגוע ראש הנקרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד