ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
מקומם

ההתבטאות האומללה של הח"כ מ'כחול לבן'

ההסתה החמורה כלפי המגזר החרדי אינה יודעת מעצורים: חבר הכנסת אלעזר שטרן מ'כחול לבן' השמיע היום התבטאות אומללה בראיון לתקשורת ולדעתו "אם נגזר עלינו שיהיו הרוגים, צריכים שהם יהיו גם בציבור החרדי באותו יחס כמו שיש בציבור הכללי"

ההתבטאות האומללה של הח"כ מ'כחול לבן'
ח"כ אלעזר שטרן צילום: יונתן זינדל / פלאש 90

חבר הכנסת אלעזר שטרן (כחול לבן) ששימש בעבר כראש אכ"א, מצהיר היום כי "צריך שהחרדים יקחו חלק בשמירת עם ישראל ושיהיו גם הרוגים מהציבור החרדי באותו יחס כמו שיש בציבור הכללי", כך לדבריו.

בראיון שהעניק שטרן לקול ברמה אמר כי, "חוק הגיוס קשור ליום הזיכרון, הכי קשור ליום הזיכרון לחללי צה"ל, בבני ברק וברמת הגולן מצליחים ללמוד תורה רק בזכות מי שנהרג ומזכירים את זה ביום הזיכרון. בגלות לא למדו תורה כמו שלומדים פה".

שטרן הוסיף ואמר, "אני רוצה לומר שלא צריך שיהיו הרוגים בשום ציבור - אם נגזר עלינו שיהיו הרוגים, צריכים שהם יהיו גם בציבור החרדי באותו יחס כמו שיש בציבור הכללי".

שטרן עמד מאחורי דבריו והסביר כי, "אני לא אומר את זה כפוליטיקאי - אני אומר את זה מהרגע שנולדתי וככה אמא שלי חינכה אותנו והיא באה מאושוויץ. כדי שאושוויץ לא יהיה עוד פעם צריך שיהיה פה צבא חזק וצריך אנשים יהיו מוכנים למסור את נפשם באמת".

אלעזר שטרן התבטאות אומללה התבטאות מקוממת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 97 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד