י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

זהו חתן התנ"ך העולמי לנוער לשנת תשע"ט

16 מתמודדים מצטיינים מהארץ ומחו"ל העפילו לשלב הגמר ומי שהפך לחתן התנ"ך העולמי לנוער הוא יונתן ויסמן 

זהו חתן התנ"ך העולמי לנוער לשנת תשע"ט
ויסמן צילום: באדיבות כאן 11

לאחר תחרות צמודה בין שלל מתמודדים על הזכות השנתית - יונתן ויסמן - הוא חתן התנ"ך העולמי לנוער לשנת תשע"ט.

חידון התנ"ך העולמי לנוער יהודי התקיים היום (חמישי) בתיאטרון ירושלים, במעמד ראש הממשלה בנימין נתניהו, יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין, שר החינוך נפתלי בנט, יושב-ראש הסוכנות היהודית מר יצחק (בוז'י) הרצוג, יושב-ראש הקרן הקיימת לישראל מר דני עטר, מנכ"ל משרד החינוך שמואל אבואב.

יונתן ויסמן לומד בדגל ירושלים נחלים, במקום השני זכה בנימין כלחמירו לומד בישיבת קושנר בארצות הברית. במקום השלישי זכה ירין בר לומד במקיף ז' רביבים במקום הרביעי זכה אדר גלר לומד בישיבת 'נועם' ירושלים.

לשלב הגמר העפילו 16 מתמודדים מצטיינים מהארץ ומחו"ל אשר גברו בשלב הקדם פומבי על 74 משתתפים ממעל 30 מדינות שונות, בהן: ארה"ב, קנדה, מקסיקו, אוסטרליה, צרפת, דרום אפריקה, פנמה.

שמואל אבואב, מנכ"ל משרד החינוך: "התנ"ך הוא עֶרֶשׂ לידתה של התרבות היהודית, וכור מחצבתה של החברה הישראלית. המשרד מיישם תכנית חדשה להוראת התנ"ך, כדי לחבר את התלמידים לאוצר הערכי-תרבותי שגלום בספר הספרים, ומקדם שלל פעולות כדי להנגיש באופן חוויתי את תכניו, ובכלל זה טיולים ברחבי הארץ – בעקבות סיפורי התנ"ך. אנו מברכים את כל משתתפי חידון התנ"ך העולמי, שהגיעו לכאן מכל קצוות תבל, ומקדמים בברכה את המסר המרכזי שעולה מהחידון, ומלווה השנה את כל מערכת החינוך: שומרים על האחדות, שומרים על הייחודיות".

 

 

חידון התנ''ך העולמי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד