י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"רק בגלל בעלי"

אשת הפוליטיקאי פוטרה מ'ידיעות אחרונות' 

רעייתו של יאיר לפיד חשפה בחשבון האינסטגרם שלה כי פוטרה מעיתון 'ידיעות אחרונות' בשיחת טלפון - לטענתה בשל העובדה שהיא אשת פוליטיקאי

אשת הפוליטיקאי פוטרה מ'ידיעות אחרונות' 
לפיד צילום: מרים אלסטר / פלאש 90

לאחר שלקחה חלק פעיל בקמפיין הבחירות של מפלגת 'כחול לבן', ליהיא לפיד, רעייתו של יאיר לפיד פוטרה מעיתון 'ידיעות אחרונות', שם הייתה מפרסמת מידי שבוע טור אישי.

לפיד טענה בפוסט שפרסמה ברשת החברתית, "אחרי 15 שנה פיטרו אותי מ״ידיעות אחרונות״. בשיחת טלפון. בגלל בעלי״, לפיד טענה כי כלל לא הייתה עוסקת בפוליטיקה בטורים שכתבה שלדבריה, ״אני לא חושבת שזה בעייתי שאני כותבת מדור אישי נשי בעיתון - גם אם בעלי פוליטיקאי".

לפיד הוסיפה לתקוף את העיתון של המדינה. "אני לא חושבת שבשנת 2019 במדינת ישראל אפשר לפטר אדם בגלל העבודה של בן זוגו. לא מעט פעמים צינזרתי את עצמי בעיתון. תמיד מחקתי כל מה שביקשו בלי שום ויכוח - רק שהכל יהיה בסדר. שאף אחד לא יגיד כלום".

בפוסט המפורט ציינה לפיד עוד כי בכל שנותיה בעיתון לא העלו את משכורתה כדי שלא יגידו שזה בגלל בעלה, בנוסף לכך שהיא הייתה כותבת רק במקומונים כדי שלא יגידו שהיא שודרגה בגלל בעלה.

"אני גאה להיות אשתו של יאיר, אבל אני לא רק אישתו. אני גם אני, אני אישה עובדת. נתתי את הנשמה כשכתבתי, הייתי נאמנה רק לקוראים, חשפתי במדור את הרגשות והמחשבות שלי, הקפדתי על כל אות, בדקתי עובדות, צילמתי את התמונות שהתפרסמו בו, עניתי לכל מייל ולכל מכתב שקיבלתי מהקוראות (והקוראים שלי) - ועכשיו פיטרו אותי רק בגלל בעלי".

יאיר לפיד הגיב בעצמו להתפטרותה של רעייתו ומסר, "אני עדיין מתקשה להאמין שפיטרו את ליהיא רק כי היא אשתי, אבל אלה הזמנים שבהם אנחנו חיים. זה חלק מההתקפה על כל הערכים שפעם נראו לנו ברורים מאליהם. זה חלק מהקמפיין נגדנו שחצה את כל הגבולות. אנחנו חזקים ואוהבים ונעמוד בכל התקפה, אבל זה מה שקורה כשעיתון מתחיל לפחד מהשלטון".

יאיר לפיד ידיעות אחרונות פיטורין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד