י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

דיווח: ללא איסוף החומרים - השימוע לרה"מ לא ידחה

לקראת השימוע שצפוי להתקיים לראש הממשלה, מתפרסם דיווח לפיו מנדלבליט לא יסכים לבקשה לדחיית השימוע בטרם יטלו עורכי הדין של נתניהו את כתב החשדות לגביו לידיהם

דיווח: ללא איסוף החומרים - השימוע לרה"מ לא ידחה
מנדלבליט צילום: יונתן זינדל / פלאש 90

במכתב שישלח מחר מנדלבליט לפרקליטי ראש הממשלה בנימין נתניהו, כך על פי הדיווח של אביעד גליקמן בערוץ 13, היועמ"ש לא צפוי להסכים לבקשת דחיית השימוע, זאת כל עוד עורכי הדין לא לקחו כתבי החשדות שממתינים להם במשרדי פרקליטות מחוז ירושלים ברחוב צלאח א-דין בבירה.

על פי דברי גליקמן, היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט צפוי להשיב מחר על טענותיהם של פרקליטי ראש הממשלה נתניהו, וחילופי המכתבים בין הצדדים יימשכו.

עם זאת, להערכת גליקמן, אחרי הכול (ולא מחר), היועמ"ש מנדלבליט יאפשר דחייה קצרה של כמה שבועות של מועד השימוע, במידה וכמובן עורכי הדין יטרחו לקחת את החומרים.

טרם ברור מי יהיה בצוות ההגנה של נתניהו. פרקליטיו של ראש הממשלה שוקלים באופן מעשי להגיש את התפטרותם בזמן הקרוב במידה ולא יגיעו להסדר כספי עם בנימין נתניהו, כך פורסם בכאן 11.

עוד דווח במהדורת החדשות של התאגיד, כי בני הזוג שאול ואיריס אלוביץ' מבקשים גם הם לדחות את השימוע בעניינם. כמו כן, לפי ההערכות גם מו"ל ידיעות אחרונות ארנון (נוני) מוזס יבקש דחייה.

אביחי מנדלבליט בנימין נתניהו מכתב שימוע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד