י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
סערת האירוויזיון

'המודיע' ו'יתד' התעלמו; עיתון 'המבשר' תקף

סערת האירוויזיון: למרות חילולי השבת בהיקפי ענק שנעשו בשבת האחרונה במסגרת ההכנות לאירוע האירוויזיון - חלק מהעיתונים החרדים בחרו להתעלם

'המודיע' ו'יתד' התעלמו; עיתון 'המבשר' תקף
ההכנות לאירוויזיון צילום: פלאש 90

הבוקר (ראשון) עיתון 'המודיע' ו'יתד נאמן' התעלמו בבוטות מדיווח על חילולי השבת בתל אביב בהיקפי ענק במסגרת ההכנות לאירוע האירווזיון.

לצד זאת, עיתוני 'המבשר' ו'הפלס' היו היחידים שדיווחו בעמוד הראשון על חילולי השבת הרבים.

בעיתון ׳המבשר׳ נכתב תחת הכותרת ״חילולי שבת המוניים נערכו בתל אביב״, כי רבנים ואישי ציבור הביעו
תקווה שבמו"מ הקואליציוני תצליח הנציגות החרדית לקבל התחייבויות ממשיות שיעשו סוף למצב העגום בו קדושת השבת נדרסת בפרהסיה; כל פעם באֲמַתְלָא אחרת.

גם עיתון 'הפלס' דיווח בידיעה מורחבת על חילולי השבת בתל אביב; כאשר בכתבה צוטט מאמר המערכת החריף בעיתון ׳המודיע׳ בו הציבו אולטימטום לליכוד על התחייבות על השבת - תוך איום מפרוש שלא לשבת בקואליציה.

ב'הפלס' הוסיפו וכתבו כי הם מקווים שהמאמר יעמוד לנגד עיניהם של חברי הכנסת, שכן ״המאמר ככל הנראה מבטא את עמדתם של גדולי התורה והחסידות - מנהיגיה של אגודת ישראל״.

כזכור, ביום שישי האחרון הציבו באגודת ישראל אולטימטום ברור לליכוד סביב סוגיית השבת, כאשר במאמר מערכת ׳המודיע׳ נכתב כי, "למרות שיש לציבור שומרי השבת מה להפסיד מאי ישיבה בקואליציה - השבת יקרה לנו יותר".

במאמר הוסיפו וכתבו כי, "לשבת אין מחיר. אם אין לנו השפעה על מניעת פרצות חדשות של חילולי שבת שלא היו בעבר - אין לנו מה לעשות בכזו קואליציה . יהיה המחיר אשר יהיה".

עיתון המודיע אירוויזיון המבשר הפלס יתד נאמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד