י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
לידה בהפתעה

הגיעה לבדיקה שגרתית במרפאה וילדה במזל טוב

"זאת היתה הלידה הכי קלה שלי" סיכמה תושבת אלעד, שעברה לידה בהפתעה במרפאת הנשים של שירותי בריאות כללית באלעד • זו לידה שלישית במרפאה בשנים האחרונות שאירעו ספונטנית תוך כדי פניות מבוטחת למעקבים

 הגיעה לבדיקה שגרתית במרפאה וילדה במזל טוב
מרפאת כללית ברחוב בן יאיר באלעד צילום: יח"צ כללית

פעם שלישית במזל טוב. בשבוע שעבר הגיעה תושבת אלעד מבוטחת הכללית, למרפאת הנשים בעיר למעקב שגרתי של סוף חודשי ההריון. לאחר שדיווחה על כאבים, עברה בדיקת מוניטור שבסיומה כמעט הומלץ לשחררה חזרה לביתה. אלא שהאחראית במרפאה על תחום הריון בסיכון ד"ר לינדה הראל, החליטה לבדוק שוב ובבדיקה חוזרת זיהתה שמדובר באמצע תהליך לידה ללא סימני היכר.

היולדת סירבה בתוקף להישלח באמבולנס אלא לסיים את התהליך בידיה האמונות של ד"ר הראל. כמחצית השעה לאחר מכן נשמעו קולות הבכי המשמחים של התינוקת הטרייה. לדברי היולדת, "הלידה הזו הייתה קלה יותר מכל הלידות שהיו לה עד כה".  היולדת והתינוקת פונו לאחר הלידה לבית החולים בליווי צוות רפואי של מד"א.

ד"ר הראל שמשמשת גם כמנהלת מחלקת נשים בבית הרפואה מעייני הישועה בבני ברק, היא חלק ממערך צוות רפואת הנשים באלעד, שמונה עשרה רופאים ורופאות מהטובים בתחומם, ולאחרונה אף הצטרף לצוות המומחה בעל שם עולמי למיילדות פרופ' ברי קפלן.

היולדת המאושרת סיכמה את חווית הלידה במרפאה ואמרה: " לאחר שנים של המתנה וציפייה אני רואה ומרגישה באופן מיוחד את קבלת התפילות והבקשות בסגולות ובמקומות קדושים ללידה קלה ומוצלחת. הרופאה הגיעה אליי בדיוק בשעה הנכונה. האבחון המדויק וידיה האמונות והמקצועיות הביאו ללידה מקצועית וזריזה".

שביעות רצונה של היולדת תואם את שביעות רצונם של תושבי אלעד מהמרכז לבריאות האשה ומשירותי בריאות כללית בעיר בכלל. סקרי שביעות רצון שנערכו לאחרונה, הראו כי תושבי אלעד מרוצים מאוד ממגוון שירותי הרפואה האיכותיים שמעניקה הכללית.

כללית קופת חולים כללית אלעד לידה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד