י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"קיים חשד סביר"

נהג ללא רישיון? הוארך מעצר חשוד ב'פגע וברח'

אחד החשודים במעורבות בתאונת הפגע וברח בשכונת רמות בירושלים, אשר איננו נושא רישיון נהיגה, הובא לבית משפט - שם הוארך מעצרו בשמונה ימים 

נהג ללא רישיון? הוארך מעצר חשוד ב'פגע וברח'
נתנאל סנדרוסי צילום: הדס פרוש, פלאש 90

תאונת ה'פגע וברח': מאיר, החשוד כי שהה ברכב יחד עם סנדרוסי בזמן התאונה, הובא בשנית לבית משפט לתעבורה בירושלים, שם המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו בעשרה ימים נוספים, בחשד לכך שנהג ברכב והפקיר את הילד בן ה-11 שנפצע אנושות בתאונה בחול המועד פסח.

למרות שמאז התאונה חלפו למעלה משלושה שבועות, המשטרה עדיין מאשימה את מאיר ואת סנדרוסי בנהיגה והפקרה לאחר התאונה. "המשיב בחקירותיו וכן כלל המעורבים בתיק, אינם משתפים פעולה עם המשטרה, מוסרים גרסאות סותרות מעלימים ראיות משבשבים הלכי חקירה כל זאת בצורה גסה ולא מאפשרים להגיע להבשלת התיק ולחקר האמת", אמר הטוען המשטרתי רן זכות.

באשר למאיר, לו אין כלל רשיון נהיגה, שנעצר על ידי משטרת ירושלים כשבועיים לאחר התאונה בדירה ברחוב ויצמן בגבעת שמואל, אמר כי הוא "היה בבריחה ונתפס בדירת מסתור". את פרקליטו של מאיר, עו"ד רונן רבי, זה לא שיכנע. "אין שום דבר, אם היה לכם איזה שהיא ראיה גולמית - הייתם מציגים אותה בפני בית המשפט. כאשר אתה מגיע עם קלסרים ואתם באים ואומרים הנה מעידים על פעולות רבות שעשינו זה לזרות חול, צריך להראות ראיות גולמיות, הדוח הסודי זה המסקנות שאתם רוצים להגיע אליהם, הדברים צריכים להיות מגובים בראיות" אמר.

בחקירתו של מאיר, לפני שהובא לבית המשפט, הוצג בפניו סרט וידאו, בו הוא נראה יחד עם סנדרוסי וישראל (חשוד ששוחרר א.ש.), בסמוך לשעה 15:00, שעות לפני התאונה. הוא נשאל מה עשה מאז, ולגרסתו, חזר לבני ברק. חוקרי המשטרה דורשים שיסגיר לידיהם את הטלפון, למרות שבשביל לבצע איכון, אין צורך במכשיר.

"המשיב מסר גרסה חלקית באופן שמחייב את המבקשת לבצע פעולות חקירה נוספות ומורכבות" אמרה השופטת שרית זוכוביצקי-אורי, על מאיר החשוד בהפקרה לאחר תאונה, שיבוש מהליכי משפט, נהיגה בחוסר זהירות, נהיגה ללא רשיון נהיגה מעולם ונהיגה בקלות ראש.

השופטת הוסיפה, "נגד המשיב קיים חשד סביר לביצוע עבירות חמורות ויש מקום למצות את הליכי החקירה עד תום" והאריכה את מעצרו בשמונה ימים.

פגע וברח רישיון נהיגה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד