י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
ביוזמת השר דרעי

החוף הנפרד בטבריה הורחב, שופץ והוכשר למהדרין

בעקבות פעילות השר דרעי, החוף הנפרד בטבריה שינה את פניו ומעניק פתרון הולם לאלפים הרבים הנוהגים לפקוד אותו בעונת הרחצה

החוף הנפרד בטבריה הורחב, שופץ והוכשר למהדרין
החוף הנפרד בטבריה הורחב, שופץ והוכשר למהדרין צילום: יח"צ

העוברים והשבים סמוך לחוף הנפרד בטבריה הבחינו בחודשים האחרונים בעבודות שיפוץ ותחזוקה המתבצעות בתוך החוף. מדובר בעבודות מאסיביות לרוחב החוף שכללו הכנסת כלים כבדים.

כעת, ניתן לברך על המוגמר ולהציג בשורה של ממש עבור האוכלוסייה החרדית: החוף הנפרד בטבריה שינה את פניו ומעניק פתרון הולם לאלפים הרבים הנוהגים לפקוד אותו בעונת הרחצה.

החוף הנפרד בטבריה הנו חוף הכנרת היחידי המתנהל על פי גדרי ההלכה ובהפרדה מלאה. בשל כך, בעונת הרחצה הוא גדוש באלפי מתרחצים בצפיפות גדולה מאד.

בנוסף, התשתיות הלקויות שבמקום היוו מפגעים בטיחותיים למבקרים. בשל כך, החליט שר הפנים אריה דרעי לשנות את המצב והורה להקצות מיליוני שקל מתקציב המשרד עבור פרויקט הרחבת ושיפוץ החוף.

ואכן, בסיום חודשי עבודה רבים, החוף הנפרד שינה את פניו. ראשית, שטחי הרחצה בחוף ובים הורחבו משמעותית במאות מטרים, גם במתחם הגברים וגם במתחם הנשים, כדי לאפשר שימוש ברווח לאלפי המבקרים. הרחבת החוף נעשתה בשת"פ עם יו"ר ערים כינרת שהקצה שטח נוסף עבור החוף הנפרד.

כמו כן, הוחלפו כל התשתיות בחוף, נבנו אבני מרצפות חדשות, הוחלפה מערכת החשמל שהייתה מסוכנת, נבנו סככות הצללה רבות לשהייה נעימה וכן שירותים נאותים. כמו כן, הוכשרו דרכי גישה לבעלי מוגבלויות וכך לרכבי חירום והצלה – עד המים.

בנוסף, תוקנו ליקויים בגדרי הצניעות בשיתוף פעולה עם "הועד לטוהר מחנה" כדי להכשיר את החוף למהדרין. במסגרת זו, המחיצה הוגבהה באופן משמעותי בעומק הים ומחוצה לו, וכן שופר מיקום החוף שיהיה מוצנע כראוי גם מהכביש הראשי.

דרעי אמר: "אני מברך על שיפוץ והרחבת החוף הנפרד בטבריה ע"י משרד הפנים, ורואה בכך בשורה גדולה למען ציבור גדול המבקש לרחוץ במימי הכינרת לפי גדרי ההלכה. נמשיך בעזרת ה' בתחזוקת החוף הנפרד בטבריה כמו חופים נפרדים אחרים ברחבי הארץ לרווחת כלל הציבור".

חוף נפרד עיריית טבריה אריה דרעי משרד הפנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד