י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"תתפטרו ונעזור לכם להתפרנס"

יצליח? ההצעה המפתה של 'אמזון' לעובדיה

חברת המכירות האינטרנטית המפורסמת מעוניינת לייעל את נושא המשלוחים שלה, לפחות למען לקוחות ה-VIP, כדי שההזמנה תגיע אליהם מהר יותר מהזמן שנדרש מהם להמתין כיום ופונה לעובדיה לסייע בכך • כיצד? קיראו מטה

יצליח? ההצעה המפתה של 'אמזון' לעובדיה
מיון דברי דואר, אילוסטרציה צילום: פלאש 90

רשת 'אמזון' שלאחרונה הודיעה על פתיחת סניף בישראל, בהצעה מפתיעה לעובדיה, "תתפטרו, תקבלו סיוע לפתיחת חברה למשלוחים, שתהיה אחראית על משלוח חבילות של הרשת".

כדי להאיץ את קצב המשלוחים, 'אמזון' פנתה אתמול (שני) לעובדיה בהצעה המפתה, בכדי להאיץ את זמן הגעת המשלוח שלה ליעד מיומיים ליום אחד, ללקוחות ה-VIP.

הרשת הבטיחה שהיא תכסה עלויות עד 10,000 דולרים עבור העובדים שיצטרפו לתוכנית. העובדים יוכלו לשכור טנדרים כחולים עם הלוגו של 'אמזון', ולדברי החברה, היא גם תשלם להם שכר מלא בשלושת החודשים הראשונים.

ההצעה פתוחה לרוב העובדים הן במשרה חלקית והן במשרה מלאה, כולל עובדי מחסן שאוספים הזמנות. אך עובדי המזון אינם זכאים לקבל את התמריצים החדשים, כך דווחה סוכנות הידיעות AP.

הסניף הענק של החברה בסיאטל, סירב לפרסם כמה עובדים הם יקלטו לפרויקט, אך מדובר במספר עצום לפי הפרסומים בתקשורת האמריקאית.

ההרחבה של המשלוחים היא חלק מתוכנית החברה להשיג יותר שליטה על המשלוחים שלה, במקום להסתמך על חברות כמו UPS, או הדואר ואו ספקים אחרים. "המיזם נותן לחברה אפשרות להגדיל את רשת המשלוחים שלה, מבלי לבזבז את הכסף הדרוש לרכישת כלי רכב או להעסיק עובדים", כך לדברי אחד הבכירים בחברה.

"בעיית השכר לא תהיה הבעיה של אמזון", נמסר מהחברה, "השכר יקבלו העובדים דרך הקונים שמשלמים על המשלוח".

בסך הכל עד היום יש יותר מ-200 עסקים של רשת 'אמזון' למשלוחים, אך הרשת רוצה להגדיל את החברות הללו במספר עצום.

אמזון שירות משלוחים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד