ט' ניסן התשפ"ד
17.04.2024
"אי שיתוף הפעולה מחריף"

מבוי סתום? 16 ימים במעצר - סנדרוסי שותק

תיק החקירה סביב פרשת תאונת הפגע וברח בשכונת רמות נקלע למבוי סתום • החשוד נתנאל סנדרוסי שומר על זכות השתיקה ומעצרו הוארך פעם נוספת • במהלך החקירה הוצגה בפניו התכתבות שלו עם איתיאל

מבוי סתום? 16 ימים במעצר - סנדרוסי שותק
נתנאל סנדרוסי צילום: אהרן רבינוביץ, הארץ

החשוד בתאונת ה'פגע וברח' - נתנאל סנדרוסי בן ה-23, ממשיך לשתוק בחקירותיו ובית המשפט נעתר לבקשת המשטרה והאריך בפעם הרביעית את מעצרו.

במשטרה חושדים כי הוא פגע וברח בילד חיים בנימין (11) בן שושנה רייזל ביגלאייזן, שמאז שוכב במצב אנוש בבית החולים שערי צדק. במקביל, גם חברו מאיר ששהה יחד איתו ברכב, חשוד באותן העבירות בזמן שברור לכל כי רק אדם אחד נהג ברכב בזמן התאונה.

"בחקירה אחרונה של המשיב (סנדרוסי א.ש.) הוטחו בו ראיות משמעותיות, ובעלות משקל, גם בחקירה הזו המשיב מילא פיו מים ולא התייחס ולו במילה לחשדות" אמר הטוען המשטרתי רן זכות, שהוסיף כי אי הסגרת הטלפון הסלולרי של סנדרוסי, נחשב להעלמת ראיות מאחר וזה יכול לתרום להזמת החשד ובין אם לאימותו".

לאחר שביקש להאריך את מעצרו בשמונה ימים, אמר הטוען כי "אי שותף הפעולה מחריף" מצידו של סנדרוסי. במהלך החקירה, הציגו בפני החשוד התכתבות שלו עם איתיאל, מי שאסף אותו טרמפ לאחר מכן, וביקשו הסברים - אך כאמור הוא שומר על זכות השתיקה.

"לא יתכן שלאחר 16 ימי מעצר, הם לא יכולים להגיד מי נהג ברכב ואנו במבוי סתום" אמר עו"ד משה סוחמי פרקליטו של סנדרוסי, "חברי אומר בפה מלא אנו לא יכולים להגיד מי נהג ברכב. עם כל הכבוד לא יכול להיות שאנו מגיעים לכאן ולא מקבלים תשובות בסיסיות" קבל באוזני השופט נאיל מהנא, ואמר "הגיע הזמן לשחרר, כי אין התפתחות בחקירה".

השופט בהחלטתו אמר כי מדובר בחקירה מורכבת אשר קשורה ברובה בראיות פורנזיות וראיות אחרות, הקשורות בחשודים אחרים. הוא התייחס לפעולות החקירה שמבצעת המשטרה, ואמר כי "חלקן הגדול מעידות על התקדמות חלקית בחקירה", אולם "ישנן עוד מספר פעולות חקירה לביצוע שלא ניתן לבצען כאשר המשיב משוחרר, וזאת מחשש לשיבוש".

באשר לגרסת עורך הדין סוחמי על התנהלות סנדרוסי, מאז התאונה ועד היום, אמר השופט כי היא "אינה משכנעת והיא מעוררת תהיות רבות". לאחר ששוכנע כי שחרור סנדרוסי עלול לשבש את החקירה, ואף קיים חשש להימלטות ולסיכון בטחון הציבור, האריך את מעצרו בפעם הרביעית בשמונה ימים, חודש בדיוק לאחר התאונה.

שלשום (ראשון) דיווחנו ב'בחדרי חרדים', כי השופטת שרית זוכוביצקי-אורי, האריכה את מעצרו של מאיר, החשוד אף הוא בהפקרה לאחר תאונה ושיבוש מהליכי משפט, ובנוסף חשוד כי נהג ברכב מבלי שאי פעם הנפיק רשיון נהיגה. "יש מקום למצות את הליכי החקירה עד תום", אמרה השופטת והאריכה את מעצרו בשמונה ימים.

תאונת דרכים פגע וברח שיבוש הליכים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד