י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"השוטרים לא השתוללו"

ההסתבכות של קרויס ג'וניור בדרך להונגריה

בנו של 'קמב"ץ העדה החרדית' יואליש קרויס עוכב לחקירה כשביקש לטוס להונגריה • היום נדרש דוד קרויס לחקירה והתייצב בתחנת המשטרה • בן משפחה: "בניגוד לעבר, השוטרים התנהגו למופת, לא השתוללו"

קרויס בכניסה לתחנת המשטרה לפני שנתיים
קרויס בכניסה לתחנת המשטרה לפני שנתיים צילום: יאיר שרקי

לפני שבוע הגיע דוד קרויס, לנמל התעופה בן גוריון, על מנת לטוס לקברו של הצדיק ר' ישעיה מקרעסטיר זי"ע לקראת ההילולא. להפתעתו, במהלך ביקורת הדרכונים הוא עוכב לחקירה, שם הועלה חשד כי הדרכון שברשותו - מזוייף.

במפח נפש הוא חזר לבית אביו, קמב"ץ העדה החרדית לשעבר, יואליש קרויס, עם הזמנה להגיע לחקירה. היום הוא התייצב במחלק ההונאה של משטרת ירושלים. פרקליטו, עו"ד נדב גדליהו, סיפר ל'בחדרי חרדים' כי במהלך שהותו במקום הוסבר לו כי הוסר החשש מזיוף, והדרכון הושב לו.

אולם מאחר שהוא דרוש לחקירה אחרת, הוא לא שוחרר והועבר על ידי שוטרים לתחנת המשטרה במגרש הרוסים, שם הוא נחקר בשעה זו. על מה? טרם ברור. בגזרת מאה שערים התרחשו לא מעט אירועים בתקופה האחרונה, שכללו בין היתר תקיפת חייל, הסרת דגל ישראל מניידת כיבוי אש ועוד.

שעה קלה לפני שקרויס התייצב בתחנת המשטרה, הגיעו שוטרים לשוק מאה שערים ברחוב עין יעקב, שם חיפשו אדם כלשהו, אך לא ברור האם ישנו קשר בין האירועים.

בן משפחה של קרויס, סיפר ל'בחדרי חרדים' כי שלשום בשעה 3:00 בלילה, הגיעו שוטרים לבית האב - יואליש, שם חיפשו את בנו דוד, שכאמור התייצב היום לחקירה. "חשוב לי לציין כי בניגוד לעבר, השוטרים התנהגו למופת, לא השתוללו ואף התחשבו בשעה המאוחרת", אמר ל'בחדרי' בן המשפחה שנכח במקום.

דוד קרויס יואליש קרויס חקירה מגרש הרוסים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד