י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
בבטאון המפלגה

ש"ס: "אנחנו מתקדמים אך רחוקים מחתימה"

לאחר שתיקה ממושכת, מתייחס יו"ר ש"ס להתקדמות המו"מ אל מול 'הליכוד'. בבטאון המפלגה 'הדרך' אומר דרעי: "אחרי שהדברים יחתמו כולם יבינו שוב שצדקנו. יהיה עוד עת לדבר, אבל עכשיו עת לשתוק" • "המו"מ מתנהל בהתאם להוראות מרן ראש הישיבה, בשקט וללא כותרות"

ש"ס: "אנחנו מתקדמים אך רחוקים מחתימה"
דרעי והגר"ש כהן צילום: פלאש 90

לאחר ששמרו על שתיקה ממושכת לאורך כל שיחות המו"מ, בש"ס מתייחסים לראשונה למו"מ שמתקדם מול 'הליכוד' - בבטאון המפלגה 'הדרך' מתייחס יו"ר ש"ס לדרישות, לשתיקה ולפגישה אמש במעונו של נשיא המועצת הגר"ש כהן.

בכותרת הראשית של בטאון התנועה 'הדרך', שתתפרסם מחר מצוטט יו"ר ש"ס השר אריה דרעי באמירה כי, "המו"מ המתנהל בהתאם להוראות מרן ראש הישיבה, בשקט וללא כותרות, יביא בס"ד להישגים לעולם התורה ולשכבות החלשות".

בידיעה דווח גם על הגעתם של דרעי וראש צוות המו"מ של ש"ס אריאל אטיאס, למעונו של נשיא המועצת, ראש הישיבה חכם שלום כהן, "הפגישה ארכה כשעתיים כשמרן ראש הישיבה דן באורך בכל פרט ופרט בכל הנושאים העומדים על סדר היום ומנחה במדויק ובפרוטרוט את יו"ר התנועה כיצד לפעול על מנת לשמור על עולם התורה, לחזק את משמר היהדות ולדאוג לשכבות החלשות", נכתב ב'הדרך'.

בנוסף מצטטת הכתבה דברים שאמר דרעי בישיבת סיעת ש"ס השבוע, כשהוא מתייחס גם לשתיקתה של ש"ס: "אנחנו ממשיכים ומתקדמים במשא ומתן הקואליציוני בהתאם להנחיות המדויקות של מרן ראש הישיבה ובהתאם לדרכנו שלא לצאת באמירות וכותרות ולנהל את הדיונים בתוך חדרי המשא ומתן בצורה שקטה. דווקא ההתנהלות הזו היא שמביאה להתקדמות בהתאם לכוחנו כמפלגה השלישית בגודלה".

עוד אמר דרעי בסיעה כי "אחרי שהדברים יחתמו כולם יבינו שוב שצדקנו. יהיה עוד עת לדבר, אבל עכשיו עת לשתוק, לא ברעש. ברוך ה' ש"ס כולה חזקה ומאוחדת בהנהגת מועצת חכמי התורה ומרן ראש הישיבה וזה הכח שלנו".

בתוך כך, בתום פגישה ממושכת שנערכה היום (רביעי) בין יו"ר ש"ס השר אריה דרעי לראש הממשלה נתניהו וראש צוות המו"מ השר יריב לוין, דווח על התקדמות במו"מ אך בכירים בש"ס אומרים ל'בחדרי חרדים', כי חתימה סופית עדיין "רחוקה", כאשר רוב הבעיות לטענתם הם בנושא הגיוס ואביגידור ליברמן.

אריה דרעי עיתון הדרך ש"ס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד