י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
המשבר הבא?

'אגודה': המועצת לא תאשר את מתווה הגיוס

המפלגה החרדית מעבירה מסר חריף בעניין מתווה הגיוס המתגבש • "כל פשרה שלא תוריד את החשש מכך שבחורי ישיבה יאלצו לעזוב את ספסל הלימודים בגלל אי עמידה ביעדים או סנקציות, לא תתקבל על ידי מועצת גדולי התורה", מבהירים באגו"י

'אגודה': המועצת לא תאשר את מתווה הגיוס
נתניהו והמועצת החסידית צילום: הדס פרוש, פלאש 90

עיכובים בהרכבת הקואליציה: בעוד המו"מ הקואליציוני תקוע, באגודת ישראל מעבירים מסר לליכוד לפיו מועצת גדולי התורה של אגודת ישראל לא תאשר כניסה לקואליציה ללא שהפשרה שהם עצמם אישרו תתקבל על ידי הליכוד ואביגדור ליברמן.

באגודת ישראל מסבירים היום (חמישי) כי כל פשרה שלא תוריד את החשש מכך שבחורי ישיבה יאלצו לעזוב את ספסל הלימודים בגלל אי עמידה ביעדים או סנקציות, לא תתקבל על ידי מועצת גדולי התורה שכבר הבהירה את עמדתה והיא תורה על אי כניסה לרוטציה.

ביהדות התורה מגלגלים את הכדור לידיים של ראש הממשלה דווקא ואומרים היום כי "לא ייתכן שבסיטואציה הפוליטית הנוכחית בה ראש הממשלה זקוק לחרדים להקמת קואליציה, והסיעות החרדיות מונות יחד 16 מנדטים, הן לא יוכלו להתעקש על דרישה כה מתבקשת".

לדבריהם, "אילו היו לליברמן 16 מנדטים ולנו 5 האם הוא היה מעלה בדעתו להתפשר על משהו?". לדבריו, הסיעות החרדיות צריכות לדרוש במסגרת ההסכם הקואליציוני את ביטולו המוחלט של מתווה היעדים, וחזרה לימי חוק טל, "אם יש הזדמנות לחוקק את פסקת ההתגברות והליכוד גם הוא רוצה בזה, מדוע לא נוכל לתקן את המצב לגמרי, דבר שלא היה אפשרי בממשלה הקודמת" אמר.

אגודת ישראל מו''מ קואליציוני חוק הגיוס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד