י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"רגיל להתקפות מכוערות ולהסתה"

סער נגד ביבי: "אפס תועלת ומקסימום נזק"

גדעון סער מבין כנראה שלא ימונה לשר בכיר בממשלה הבאה שתקום ומרשה לעצמו ללכת נגד הזרם, "חוק עם אפס תועלת ומקסימום נזק", כך הוא מכנה את חוק החסינות המתגבש | בליכוד זועמים ותוקפים: "לא מחמיץ אף הזדמנות לחתור תחת נתניהו ולנסות להפיל אותו" | ומה תגובתו לבתו היוצאת עם שחקן ערבי

סער נגד ביבי: "אפס תועלת ומקסימום נזק"
גדעון סער ונתניהו ביום שני צילום: מתוך הטוויטר של מאיר גל

מפתיע? בכיר 'הליכוד' חבר הכנסת גדעון סער תוקף הערב (חמישי) בפומבי, את הכוונה לחוקק את חוק החסינות ומכנה אותו "חוק עם אפס תועלת ומקסימום נזק". הוא הוסיף ואמר כי העברת החוק תפגע לא רק בנתניהו עצמו אלא גם בליכוד ולכן "חשוב למדינה שזה לא יקרה", כך אמר בראיון למהדורה המרכזית ב'ערוץ 12'.

סער הסתייג מהאמירות של חבריו בליכוד כי העם אמר את דברו, "מה שאזרחי ישראל שמעו גם ממני וגם מראש הממשלה עצמו ערב הבחירות זה שאין שום כוונה להעביר חוקים כאלה", טוען סער ומציג את עמדתו הנחרצת, "חקיקה פרסונלית היא חקיקה לא נכונה שעלולה לפגוע באמון הציבור, בליכוד ולא יועיל לנתניהו".

"מישהו נתן לראש הממשלה נתניהו עצה לא טובה", אמר בכיר 'הליכוד' והוסיף, "אני מקווה שהדבר הזה לא יקרום עור וגידים. הוא יפגע בליכוד, יגרור מחלוקת מיותרת ולא יואיל לרה"מ. יש עילה מפורשת שהכנסנו בחקיקה מ-2005, אשר אם נגיע למצב, רה"מ יוכל להשתמש בה".

לדבריו, ביבי לא זקוק לחוק החסינות וגם בלעדיו יוכל להמשיך לכהן בתפקידו, "החוק קובע בפירוש שהוא יכול. הציבור שידע את החשדות ערב הבחירות, הצביע ביודעו את הדברים האלה. לכן, אני לא חושב שיש שום דבר למפריע לראש הממשלה להמשיך ולכהן בתפקידו".

חבר הכנסת שעשה קאמבק, לא השאיר את השאלה המתבקשת בחלל האוויר והבהיר, "אני מתבטא כי בעיניי, לומר את מה שצריך ולעשות את הדבר הנכון הוא הרבה יותר חשוב מהשיקולים של מה אני אקבל. התפקיד שלי הוא לא הג'וב, אלא להביע עמדות בנושאים הלאומיים המרכזיים. לא חושש שהתבטאות כזאת תפגע בי, יכול להיות שמי שמתבטא דווקא בעד שינוי החוק זה מסייע לו יותר. אני בוחר לקחת את הסיכון".

בסיום הראיון עם סער, הובאה תגובה "בשם גורם בליכוד", כדלהלן: "לא לחינם תקשורת השמאל לא מפסיקה לחבק את גדעון סער, משום שהוא לא מחמיץ אף הזדמנות לחתור תחת נתניהו ולנסות להפיל אותו".

יצוין כי סער הינו הח"כ הראשון מתוך 65 הח"כים באגף הימני ועוד מתוככי 'הליכוד' שמעיז למתוח ביקורת חריפה ועד כדי כך נגד הכוונה לחוקק חוק החסינות.

נזכיר, כי גדעון סער הואשם כבר בתקופת הבחירות כמי שמנסה לחתור תחת יו"ר 'הליכוד' בנימין נתניהו ופועל בכדי להדיחו, כדי לזכות בהרכבת הממשלה בתמיכת ידידו הטוב נשיא המדינה ראובן ריבלין, נתניהו אף תקף אותו בפומבי וגם ניסה לפגוע בו בפריימריז שלא יתמקם גבוה, אך הוא הצליח להגיע להתברג במקום הרביעי, במהלך מערכת הבחירות השלימו השניים בלחיצת ידיים ופגישות בארבע עיניים, אולם מאז הסתיימו הבחירות סער מבין שלא יקבל תפקיד בכיר והגיע למסקנה שאין לו מה להפסיד.

בשבוע שעבר תקף סער את הפסקת האש מול חמאס וכתב בחשבון הטוויטר שלו, "הפסקת-האש, בנסיבות בה הושגה, נעדרת הישגים לישראל. טווחי הזמן בין סבבי ההתקפות האלימות על ישראל ואזרחיה הולכים ומתקצרים וארגוני הטרור בעזה מתעצמים ביניהם. המערכה לא נמנעה אלא נדחתה".

בסיום הראיון נשאל גדעון סער, על אודות הסערה המתחוללת סביב בתו השחקנית אלונה סער שנמצאת בזוגיות עם שחקן ערבי בשם אמיר חורי והשיב, "אני רגיל להתקפות מכוערות ולהסתה. זו דרך חדשה לנסות לפגוע בי. הבת שלי בת 22 היא לא אשת ציבור, היא לא נבחרה לשום תפקיד. אני מבקש לצאת מהחיים הפרטים שלה".

גדעון סער חוק החסינות בנימין נתניהו ערוץ 12

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד