י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

אחרי ההצלחה האדירה: מלון 'כינורות' נערך לסופ"ש נדיר 2 מיד לאחר ל"ג בעומר

מלון כינורות נערך לשחזר את ההצלחה ב"סופ"ש נדיר 2" שייערך בקרוב במלון היוקרתי בצפון • שיא האירוע: החזן והזמר שולם למר, מקהלת ידידים, יענקי רובין ואברימי בלטי, על במה אחת

אחרי ההצלחה האדירה: מלון 'כינורות' נערך לסופ"ש נדיר 2 מיד לאחר ל"ג בעומר
סופ"ש נדיר 2 צילום: יח"צ

לאחר ההצלחה של אירועי "סופ"ש נדיר 1" שנערכו לפני מספר חודשים במלון 'כינורות' בטבריה, במלון היוקרתי נערכים לשחזר את ההצלחה באירוע דומה בקרוב.

על פי המתוכנן, בשבת פרשת בחוקותי, (י"ח-כ' אייר / 23.5-24.5) ייערכו אירועי "סופ"ש נדיר 2" שיכללו גם הפעם הופעות יוקרתית פינוקים משתלמים החל מיום חמישי בלילה ועד למוצאי שבת.

ביום חמישי תיערך הופעת ענק של הזמר והחזן העולמי מארצות הברית, שולם למר, שיגיע לביקור מיוחד בישראל. לצידו על הבמה יהיו מקהלת ידידים העולמית ויענקי רובין בליווי אמן הקלרינט אברימי בלטי.

עוד קודם לכן תיערך ארוחת ערב מלכותית. ביום שישי ייהנו אורחי השבת המיוחדת מטועמיה כמעין עולם הבא ומרחצה המטהרת גוף ונפש בחמי טבריה.

בשבת עצמה מחכה לכם אירוח נדיר ומפנק, סעודות גורמה כיד המלך, וטופ שבטופ של עונג שבת עם החזן והזמר שולם למר, מקהלת ידידים ובעל המנגן יענקי רובין, שילוו יחד את תפילות השבת בהרמוניה שכמותה לא ראיתם.

במלון מציינים כי כחלק מהפקת הלקחים מ"סופש נדיר 1", הוחלט כי הפעם כל חלקי הנופש, כולל בהופעה בליל שישי, יהיו לאורחי השבת בלבד שיזכו להופעה פרטית ומיוחדת.

מלון כינורות טבריה זמרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד