י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

איך להרוויח מנכס מסחרי בארה"ב מבלי לצאת מישראל?

השקעה בעיר אמריקאית עם רמת תפוסה של שטחים מסחריים בגובה 99.9%, עם עלייה עקבית של 4.7% בדמי השכירות בשנה האחרונה • קבוצת 'בסדנו השקעות' מציעה לציבור הישראלי, באמצעות שלוחת הנדל"ן שלה בארה"ב SIDRA, הזדמנות נדירה להרוויח מנכס מסחרי מניב אמריקאי • המדובר הוא פרויקט 'ברלינגטון', מבנה במערב העיר ברלינגטון בגודל של כ 207,000 רגל רבוע, המונה 11 יחידות מסחריות בגדלים שונים להשכרה וכולל מגרש חנייה רחב ממדים

איך להרוויח מנכס מסחרי בארה"ב מבלי לצאת מישראל?
ברלינגטון צילום: יח"צ

קצת על העיר: ברלינגטון ממוקמת בלב מדינת צפון קרוליינה שבמזרח ארה"ב. לעיר יתרון לוגיסטי ניכר בשל הגישה לציר המרכזי I-85 ולחוף המזרחי, ובשל קרבתה לנמל התעופה הבינלאומי PTI. מיקומה האסטרטגי של העיר, הממוקמת בין הערים המרכזיות בקרוליינה הצפונית: ראלי - הבירה, שרלוט – העיר המאוכלסת ביותר במדינה וגרינסבורו – השלישית בגודלה במדינה, תורם אף הוא לאטרקטיביות ולפוטנציאל העסקי של העיר.

שטחי התעשייה של ברלינגטון מאכלסים מגוון יצרנים, סיטונאים וקמעונאים, כולל רשתות גדולות שעברו אליה בשנים האחרונות. בעיר נרשמת תנופת בנייה וגידול משמעותי בהשקעות ובשווי הנכסים. ביקוש גבוה לעומת היצע מוגבל של שטחים, הביאו את הנכסים המסחריים באזור מערב ברלינגטון לרמת תפוסה של 99.9%, עם עלייה עקבית של 4.7% בדמי השכירות ב-12 החודשים האחרונים.

הנכס המיועד להשקעה מותאם במיוחד ללקוחות מסחריים ותעשייתיים מאחר והוא מכיל חללים מרווחים, תקרות גבוהות ו'רציפי' פריקה וטעינה. החלוקה הפנימית של החללים ניתנת לשינויים בקלות יחסית, לצורך הגדלת או הקטנת שטחים לפי הצרכים האינדיבידואליים של הלקוחות.

המבנה רחב הידיים עבר שיפוץ לפני כ-10 שנים, נראה היטב מהרחוב ובכך מקנה למשתמשיו בולטות מול לקוחות פוטנציאליים. מיקומו מרכזי ומציע גישה מצוינת לנתיבי התחבורה הראשיים באזור.

תכנית הפרויקט כוללת את רכישת הנכס במחיר הזדמנות נמוך במיוחד לרגל רבוע, והסבת הנכס ממרכז קניות למתחם מחסנים, תעשייה קלה וקמעונאות. 'בסדנו השקעות' מתכננת לאחר כ-3 שנים למכור את המתחם כנכס מניב לבעלי עניין.

הפרויקט מלווה בידי משרד עו"ד Katlowitz & Associates המתמחה בנדל"ן מסחרי ומשרד רו"ח Roth & co הגדול בתחומו בברוקלין, ובפיקוח חברת SIDRE מקבוצת 'בסדנו', המלווה את המשקיעים הישראליים.

ארה"ב מסחר נכסים השקעה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד