ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024

נתקעתם בין שמיים לארץ וממתינים לחילוץ? לסקיי סייבר יש פתרון

לנוכח האסון השבוע ביבנה נוצר שת"פ עם איגוד המנופאים בישראל • כותרות החדשות נפתחות לאחרונה יותר ויותר בדיווחים דרמטיים על מקרים טרגיים של אסונות המתרחשות באתרי בניה כתוצאה מנפילה מגובה רב, או על לכודים היסטריים בדירות ובמשרדים השוכנים במגדלים רבי קומות בהם פרצה שריפה, וגם על פועלים התפוסים בגובה רב בעגורנים שהתמוטטו וממתינים לכוחות האש שיחלצו אותם • לכל אלו כדאי לדעת, כי ל'סקיי סייבר' יש פתרון בטיחותי לכל המקרים הללו

נתקעתם בין שמיים לארץ וממתינים לחילוץ? לסקיי סייבר יש פתרון
סקיי סייבר צילום: יח"צ

סקיי-סייבר (SkySaver) הוא מוצר הנותן מענה מושלם להיחלץ מבניינים באופן עצמאי, קל ונוח. הוא מוצר יחיד בעולם, צורתו כתיק גב ובתוכו מנגנון ייחודי  CDD – Controlled Descent Device, המאפשר לבעליו פינוי עצמאי מבניין ללא תלות בכוחות לוחמי האש או כל גורם אחר.

המוצר מצויד ברתמות מיוחדות ואגרונומיות המעניקות יציבות, נוחות ועמידות רבה גם במשקל גבוה, תוך הפעלת כוחות דינאמיים וסטאטיים. בשל פשטות הפעלתו, השימוש בו  אינו דורש אימון מוקדם.

'סקיי – סייבר' הינו פרי פיתוח ישראלי ובשל הקפדה על איכות ובטיחות הוא אף מיוצר בישראל, במפעלים המספקים ציוד חיוני לצה"ל. המוצר אינו דורש תחזוקה שוטפת, אושר על-יד מכוני התקנים בישראל, ארה"ב, גרמניה ואנגליה, וכן זכה לתקן CE. למוצר אחריות למשך 7 שנים.

'סקיי סייבר' מיוצר בשלשה דגמים המותאמים לבניינים בגבהים של בין 4 ל-26 קומות, ומשקלם 10-12 ק"ג. המוצר מסוגל לשאת אדם במשקל עד 135 ק"ג.

טרגדיות כאלה מתרחשות מן הסתם לא רק בישראל. ה'סקיי סייבר' חולל פריצת דרך אדירה בתחום הבטיחות בעולם ובתוך שנה אחת הצליח להימכר בקרב למעלה מ-40 מדינות. כיום, המוצר נתפס במדינות רבות ככלי בטיחותי ראשון במעלה והוא כבר נמצא בשימוש חובה באתרי בניה ובמגדלים רבי קומות.

לנוכח האסון הטראגי שהתרחש השבוע באתר הבניה ביבנה, במסגרתו נספו שבעה פועלים כתוצאה מקריסת עגורן, נוצר שיתוף-פעולה בין איגוד המנופאים לבין חברת 'בסדנו', חברת האם של 'סקיי סייבר', במטרה לשמור על בטיחותם של המנופאים בישראל ולחייב אותם לשאת את ה'סקיי סייבר' על גבם בעת מילוי תפקידם, דבר שעשוי לחסוך בחיי אדם, בשכול ובטרגדיות מיותרות.

סקיי סייבר בסדנו חילוץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד