כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

בתחנת דלק ו-16 כרטיסי סים - הפרטים על הברחת גטאס נחשפים

פרקליטות מחוז דרום הגישה לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד אסעד דקה, אחיו של המחבל ואליד דקה, שמסר לח"כ גטאס טלפונים סלולריים שהוחדרו לכלא ביטחוני

.
.



כתב אישום הוגש נגד מעביר הטלפונים לחבר הכנסת - כדי שיבריחם לתוככי הכלא. הנאשם, אסעד דקה, הוא אחיו של מחבל עם דם על הידיים. כתב האישום הוגש עוד בטרם הושלמו האישמוים כנגד המבריח עצמו - חבר הכנסת גטאס.

על פי עובדות כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד יואב קישון. אחיו של הנאשם, ואליד, כלוא בבתי סוהר מזה כ-31 שנים בגין רצח חייל צה"ל הי"ד. האסיר יצר קשר מראש עם אחיו ועם ח"כ באסל גטאס. גם בפעם ההיא, באמצעות טלפון סלולרי שהוכנס לכלא מבעוד מועד.

לפני כשבועיים פגש אסעד את ח"כ גטאס בתחנת דלק "דור אלון" בכביש 6 לכיוון צפון, שם העביר לו 4 חבילות המכילות 12 טלפונים ניידים, 16 כרטיסי סים וציוד נוסף על מנת שגטאס יכניסם לכלא. בהמשך אותו יום, נכנס ח"כ גטאס לכלא עם הציוד, שם פגש את האסיר והעביר לו מסמכים.

בהמשך, באותו ביקור, נפגש גטאס עם אסיר אחר, באסל ביזרה, לו העביר את ציוד התקשורת. על פי כתב האישום, הנאשם היה מודע לכך כי ציוד התקשורת יועבר לאסירים ביטחוניים וכי קרוב לוודאי שיעשה בו שימוש שיסכן חיי אדם ויפגע בביטחון המדינה.

כתב האישום מייחס לנאשם עבירות של איסור פעולה ברכוש למטרות טרור והכנסת ציוד קצה רט"ן. הפרקליטות הגישה לבית המשפט בקשה לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

חבר הכנסת גטאס נחקר במשרדי להב 433 של המשטרה בלוד, שם טען כי אכן קיבל חבילה להעביר לאסיר אך לדבריו העריך כי היא מכילה ספרים. בעקבות בקשת המשטרה הוסרה חסינותו והוא נעצר, שהה במעצר במשך חמישה ימים ובסיומם שוחרר למעצר בית.
באסל גטאס סלולריים לאסירים מבריח טלפונים מחבלים בכלא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד