כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

פרופ' רביד מרגיע: "מצבו של הגראי"ל יציב; לא החמיר ולא הוקל"

מנהל המרכז הרפואי 'מעייני הישועה' פרופסור מוטי רביד אומר בשיחה ל'בחדרי חרדים' בנוגע למצבו של מרן הרב שטיינמן: "אין שום דבר דרמטי. מצבו של הרב יציב לגמרי, לא החמיר ולא הוקל" • בעולם היהודי נמשכות התפילות לרפואת מנהיג הדור

הגראי"ל שטיינמן. צילום: יעקב כהן, פלאש 90
הגראי"ל שטיינמן. צילום: יעקב כהן, פלאש 90

מנהל המרכז הרפואי 'מעייני הישועה' פרופסור מוטי רביד אומר בשיחה עם 'בחדרי חרדים' בנוגע למצבו של מרן הרב שטיינמן: "מצבו של הרב יציב לגמרי, שום דבר דרמטי. לא החמיר ולא הוקל".

הפרופ' הוסיף: "הרב אושפז בשל חום גבוה ואנחנו מחפשים את הסיבה. קיימנו את כל הבדיקות הנצרכות".

פרופ' רביד מדגיש כי "הרב לא מורדם ולא מונשם, הוא בהכרה מלאה. אין שינוי במצב, אין הידרדרות. אין צפי להרדמה נכון לעכשיו". יחד עם זאת, מדגיש פרופסור רביד בהתייחס לגילו של הרב "אנחנו לא יודעים מה יילד יום".

כזכור, לפני כחודש, בה' טבת שוחרר הרב שטיינמן מבית החולים לאחר מספר ימי אשפוז. גם אז, אמר פרופ' רביד ל'בחדרי' כי בניגוד לשמועות במהלך ימי אשפוזו לא החמיר מצבו של הרב. פרופ' רביד אמר אז: "אם הוא היה בגיל 60, הדלקת ראות לא הייתה משפיעה עליו בצורה כזאת. בגיל 103, כל דבר מסכן חיים באופן תיאורטי".

בשעה האחרונה הגיע שר הבריאות יעקב ליצמן בשעה האחרונה לבית החולים 'מעיניי הישועה' בכדי לעמוד מקרוב על מצבו של מרן הגראי"ל.,
הרב שטיינמן מעייני הישועה מוטי רביד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד