כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

אחרי שעות של חיפושים: התפילין שזרקה העוזרת הגויה במודיעין עילית נמצאו בחירייה

משפחה ממודיעין עילית נחרדה לגלות כי התפילין הושלכו ע"י העוזרת הגויה לפח הזבל שכבר פונה. אנשי העירייה הוזעקו ומשאית הזבל אותרה באמצעות חיישנים מיוחדים כשהיא בדרכה לחירייה. שעות ארוכות עברו עליהם בתוך הררי הזבל עד שהתפילין נמצאו למרבה השמחה • צפו בריקודים עם במציאת התפילין

אחרי שעות של חיפושים: התפילין שזרקה העוזרת הגויה במודיעין עילית נמצאו בחירייה



כמו בסרט מתח - מרוץ מהיר אחר השעון: בערב פסח, מנהל מחלקת שפ"ע ותברואה בעיריית מודיעין עילית, יצחק לרמר, קיבל טלפון בהול מחבר המועצה משה מוטרפרל, אשר סיפר בבהלה על תפילין שנזרקו ככל הנראה לפח על ידי עוזרת גויה בבתי אחד התושבים. חבר המועצה סיפר כי כשבני המשפחה מיהרו אל הפח, גילו למרבה חרדתם כי הוא פונה ועמו כנראה התפילין.

לרמר היה באותה עת בעיצומה של ישיבת עבודה מקצועית עם מנהל מחלקת התאמת ושדרוג מבני ציבור, חיים הנפלינג. השניים החלו מיד בפעילות מהירה לאיתור התפילין. באמצעות חיישנים טכנולוגים איתרו את מסלול משאית הזבל שפינתה את הפח המסוים, בדרכה לאתר פינוי הזבל בחירייה.

הם יצרו מיד קשר עם נהג המשאית והורו לו שלא לפנות את הזבל ולהמתין להם בכניסה לחירייה. במהירות רבה הגיעו למקום יחד עם בעל התפילין, דאגו לשטח סטרילי לפינוי הזבל של המשאית והחלו במבצע נועז לאיתור התפילין בתוך הררי האשפה.

כעבור זמן ארוך של חיפושים אל תוך הלילה, שפשפו את עיניהם בתדהמה, כאשר נרתיק התפילין נגלה לנגד עיניהם. מיד פצחו בריקוד נלהב ונרגש על הצלת התפילין, בהודאה נרגשת לבורא עולם, והודו לכל המסייעים על המסירות והתושייה שגילו במבצע החילוץ המיוחד.

'בחדרי חרדים' עם תיעוד מהחיפושים והריקוד



















תפילין בזבל מודיעין עילית חירייה ריקוד שמחה ערב חג הפסח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד