י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

הכנות חריגות בעקבות השרב הצפוי: מזגני ענק הושכרו להילולת רשב"י

בהכנסת האורחים של מוסדות אור הרשב"י במירון נמשכות ההכנות סביב השעון לקליטת רבבות העולים וחלוקת אוכל ושתיה חינם לעולים לציונו הקדוש של הרשב"י במירון בימי ל"ג בעומר

הכנות חריגות בעקבות השרב הצפוי: מזגני ענק הושכרו להילולת רשב"י
גנרטורים צילום: אילוסטרציה, בחדרי חרדים

חזאי מערכות מזג האוויר מתריעים בפני מזג אוויר חריג הממתין לנו החל ממחר, יום רביעי, יום בו תחול הילולת רבי שמעון במירון. עומס חום כבד צפוי לפקוד את רחבי הארץ, אך לא במקום כמו מירון יתנו לשרב להניס את החגיגה. מוסדות אור הרשב"י במירון כבר התקינו מזגני ענק שהושכרו באופן מיוחד לאהלי הענק של הכנסת האורחים. המזנים מהגדולים במזרח התיכון, ינעימו את שהות רבבות המבקרים באוהלים השונים.

400 אלף מנות אוכל חם, 200 אלף בקבוקי שתיה

בסמוך לקבר הרשב"י, הוקמו כבר אוהלי ענק ל'הכנסת אורחים' עם כ-2500 מקומות ישיבה. כ-400 אלף מנות אוכל חם יחולקו לרבבות. כ-200 אלף בקבוקי שתיה, עשרות אלפי שקיות שוקו יחולקו בבוקר ל"ג בעומר לאחר תפילת שחרית.

יום חמישי: אוהל מיוחד לקריאת התורה ברצף

מאחר והשנה ל"ג בעומר חל ביום חמישי, הוקם אוהל מיוחד שישמש ל'קריאת התורה' ברצף לטובת המתפללים.

באופן בלעדי! הוקם השנה לראשונה 'היכל השיעורים' והיכל ה'זוהר הקדוש', בו יהגו בתורת הזוהר מקובלי ישיבת אור הרשב"י 24 שעות ביממה. אוהל השיעורים הינו אוהל ענק וממוזג שישמש לשיעורי הכנה ולימוד ברצף סביב השעון מאת רבנים, מגידים, ודרשנים. כל שעה שיעור מרתק ומחזק של רב אחר.

"היכל השיעורים" הינו מיזם היסטורי ויחיד במינו הן בפן הרוחני בו מוסדות אור הרשב"י מגבירים ומפתחים את היקפי וסדרי הלימוד סביב הציון לרווחת ולבקשתם של העולים למירון, הצמאים לשיעורי הכנה והתעלות בזמן העלייה לציון הקדוש. וכמובן בפן הגשמי בו עמלו טובי ומומחי ההנדסה בישראל על מנת להביא את האוהל העצום והממוזג לגודל ויכולת הקיבולת הרצויה כפי שנתבקשו על ידי ראשי ומנהלי אור הרשב"י על הצד הטוב ביותר.

שיאה של ההילולא ייערך בהכנסת ספר התורה לבניין ישיבת המקובלים, אור הרשב"י, שנמצא בשלבי בניה סופיים בכניסה למירון. לקראת שקיעת החמה ייערך מעמד נורא ההוד "סיום ספר הזוהר הקדוש", בהשתתפות גדולי ומאורי הדור ורבבות העולים למירון לזכות בני משפחת אור הרשב"י.

אחד מראשי הארגון מספר ל'בחדרי חרדים' כי: "אם בעבר היו עושים את דרכם אלפי אנשים על חמורים, ובהמשך השנים באוטובוסים בדרך קשה ומורכבת במשך ימים ושבועות רבים, הרי שהיום בשנת 2019 הדרכים פתוחות והאירוח של 'אור הרשב"י' ממש כיד המלך. לכם נותר רק להגיע ולהתפלל, לזכותכם ולישועתכם במהרה, ולראות ניסים גלויים. כל האוהלים ממוזגים, הכנסת אורחים כיד המלך והתנאים מעולים! רק להגיע ולזכות לישועה. ברוך בואכם לברכה!"

הילולה מירון ל"ג בעומר חום שרב מזגנים אור הרשב''י

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד