י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
ברוך דיין האמת

טרגדיה במודיעין עילית: פעיל הקירוב הגדול הלך לעולמו

רבי ישראל מאיר כהן זצ"ל, מלמד בתלמוד תורה 'קרית ספר' ומראשי ארגון הקירוב 'לב לאחים' במודיעין עילית ורמלה - נפטר לאחר מחלה קשה • בן 45 בלבד בפטירתו

טרגדיה במודיעין עילית: פעיל הקירוב הגדול הלך לעולמו
הרב ישראל מאיר כהן זצ''ל צילום: קובי כץ

ברוך דיין האמת: מ'בית רבקה' מגיעה הידיעה הקשה והמרה על פטירתו בדמי ימיו של האברך החשוב שעסק כל חיים בצרכי ציבור באמונה - הצדיק רבי ישראל מאיר כהן זצ"ל, מראשי 'לב לאחים' ברמלה ומודיעין עילית והוא בן 45 בפטירתו. 

לפני כשש שנים חלה במחלה הקשה בעמוד השדרה; הוא הוטס לניתוח סבוך ויקר בגרמניה מיד לאחר שגילו לו את המחלה.

לאחר מכן היה בביתו והתאושש לאט לאט; בתחילה היה משותק ברגל אחת ובמשך השנים האחרונות המשיך להסתבך לשתי רגליים משותקות - בשל כך הוצרך להיעזר בכיסא גלגלים חשמלי כל השנה.

בשנים האחרונות ולמרות הכל המשיך בפעילותו ברמלה לוד ובתלמוד תורה קרית ספר. לפני פחות משנה חגג בר מצווה לבנו.

לאחר מכן לא חש בטוב והוא אושפז בבית החולים 'איכילוב' בתל אביב במצב קשה מאוד - לאחר שהמחלה חזרה שוב; מאז ידע מצבו עליות ומורדות בחודש וחצי האחרון - עד שהבוקר השיב את נשמתו לבוראה.

מכריו הרבים מספרים ל'בחדרי חרדים' כי בכל תקופת מחלתו ראו ניסים גלויים ואף הוסיפו לו את השם "חי" כסגולה לרפואה; כל תושבי מודיעין עילית התפללו וקיבלו חיזוקים לרפואת הרב חי ישראל מאיר בן שמחה כהן - אך נגזרה הגזירה ולמגינת לב השיב את נשמתו ליוצרה. 

בבחרותו למד בישיבת 'ירוחם', ולאחר מכן בישיבת 'מעלות התורה' וכן בכולל 'בית אבא' במודיעין עילית.

המנוח היה הפעיל הכי גדול של 'לב לאחים' במודיעין עילית ובכל אזור רמלה-לוד; לצד כל זאת, שימש כמלמד בתלמוד תורה בקרית ספר וכן שימש כמפקח בתלמוד תורה באלעד.

הוא היה מזכה הרבים בארגון 'אילן החיים' ללימוד הלכות לשון הרע והיה דואג שיעשו מבחנים - הן לילדים והן לאברכים וכן היה מוסר שיעורים. 

הותיר אחריו דור ישרים מבורך: בנים ובנות; כשרק בת אחת זכה להוביל תחת החופה. 

מסע הלוויה היום בשעה 14:30 בצהריים ערב ל"ג בעומר מביתו ברחוב קצות החושן 23 סמוך לכיכר אולמי נאות השמחה ובשעה 17:30 בבית הלוויות שמגר בירושלים להר המנוחות שם ייטמן. 

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים. 

 

לב לאחים הלוויה טרגדיה קירוב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד