י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
המפץ הפוליטי הבא?

ליברמן מבהיר: "אשמח לרוץ יחד עם שקד"

אם הייתם מסופקים? ליברמן מספק תשובות | יו"ר 'ישראל ביתנו' מבהיר כי הוא מתכוון להצביע הערב בעד פיזור הכנסת וכן אומר כי הוא ישמח לרוץ יחד עם איילת שקד בבחירות החוזרות

ליברמן מבהיר: "אשמח לרוץ יחד עם שקד"
קמפיין הבחירות של 'ישראל ביתנו' צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

אם ליברמן לא יירד מהעץ, הרי שהיום (שני) הכנסת תצביע בקריאה טרומית על חוק פיזור הכנסת ה-21, כאשר נכון לאמש, ליברמן מבהיר; "אצביע בעד פיזור הכנסת".

את הדברים אמר ליברמן לכתב הפוליטי של 'כאן 11' מיכאל שמש, עוד אמר יו"ר 'ישראל ביתנו'; "אשמח לרוץ בבחירות הבאות יחד עם איילת שקד". 

בשיחה עם שמש אמר ליברמן, "אצביע מחר בעד ההצעה לפיזור הכנסת כדי להקדים את מועד הבחירות".

כזכור, אמש דווח ב'ערוץ 13' כי יו"ר 'ישראל ביתנו' אביגדור ליברמן ושרת המשפטים היוצאת איילת שקד נפגשו לפחות פעמיים בשבועות האחרונים ודנו בנושאים פוליטיים.

על פי דיווחו של הכתב ברק רביד, הפגישה הראשונה בין שני הפוליטיקאים, היתה במסיבת יום העצמאות שהתקיימה בביתו של יזם הנדל"ן ברק רוזן בהרצליה פיתוח. השניים שוחחו במהלך האירוע ממושכות, כשיאיר נתניהו, הבן ויועץ הקמפיין של נתניהו ו'הליכוד' מתצפת עליהם.

הפגישה השנייה בין השניים התקיימה בארבע עיניים. בסביבת שקד אמרו ל'חדשות 13' כי ליברמן ושקד מיודדים ונפגשו רבות בעבר, אך בכל אופן פניה מועדות לליכוד.

גורם ב'ישראל ביתנו' אמר כי זו הסיבה שליברמן אינו חושש מבחירות חוזרות, שכן אחת האופציות שמונחות על שולחנו היא ריצה משותפת עם איילת שקד בבחירות הללו, כאשר הוא מחזיק כבר בסקר שבדק את העניין ומעריך כי ריצה משותפת של השניים תכפיל את כוחו מחמישה מנדטים כיום לעשרה.

מלשכתה של איילת שקד נמסר ל'ערוץ 13' כי "השרה אכן נפגשה עם ליברמן לפני כמה שבועות, אך הנושא של ריצה משותפת בבחירות לא היה על הפרק".

מלשכתו של יו"ר 'ישראל ביתנו' ליברמן מסרו: "ח"כ אביגדור ליברמן נפגש עם שרת המשפטים היוצאת איילת שקד ביום העצמאות. הם החליפו כמה מילים בנוכחות של עשרות אנשים ותו לא".

אביגדור ליברמן ישראל ביתנו בנימין נתניהו איילת שקד בחירות 2019 בחירות חוזרות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד