י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
"קוּמִי אוֹרִי כִּי בָא אוֹרֵךְ"

מכל העולם: החופה המרגשת של אורי הי"ד

רוקמות אור: למעלה מ-5,000 נשים מכל העולם שלחו בדים רקומים, שהפכו לחופה אמנותית ומרגשת במיוחד • בפוסט מרגש מתארת אשת התקשורת, סיון רהב מאיר, חתונה שנערכה לזכרה של אורי אנסבכר הי"ד

מכל העולם: החופה המרגשת של אורי הי"ד
החופה המדהימה צילום: באדיבות "רוקמות אור"

בפוסט מרגש מתארת אשת התקשורת, סיון רהב מאיר, חתונה שנערכה לזכרה של אורי אנסבכר הי"ד וכך היא כותבת:

"אתמול נערכה החתונה הראשונה עם החופה לזכר אורי אנסבכר. מיד אחרי הרצח של הנערה אורי בחורשת עין-יעל שבירושלים, ביקשה בת-שבע סדן מנשים לשלוח לה יצירות שרקמו, לזכרה. למעלה מ-5,000 (!) נשים מכל העולם שלחו אליה בדים רקומים, שהפכו לחופה אומנותית".

"הרבה מהבדים הם משמעותיים מאוד למי ששלחה אותן: ממדים של בן חייל, דרך בובות ילדוּת ומזכרות אישיות. זה הזכיר לבת-שבע במשהו את מלאכת הנשים במשכן, במדבר. גם שם מתוארת עבודת התפירה כמשימה רוחנית, כחיבור ליצירה נשית משותפת. אמש, נישאו נדב ונעה קולמן מתחת לחופה הזו, שתלווה מעתה זוגות שמקימים את ביתם.

החופה המדהימה שהתקבלה. צילום: באדיבות פרויקט "רוקמות אור"

וכך אמר מתחת לחופה הרב אלי אדלר: 'זוהי התשובה שלנו לרצח האכזרי – להקים עוד בתים בישראל, מתוך קדושה ושמחה ועדינות. הסתכלתי קודם על מילות השיר שכתבה אורי הי"ד, שרקום גם הוא על החופה".

"היא כותבת על 'עולם של שלום' אבל לפני כן היא מבקשת: 'עשי לך שלום בתוכך'. כי לפני שמשכינים שלום אוניברסלי בכל העולם, צריך קודם כל עבודה פנימית – שלום בתוכנו, בתוך הנפש שלנו, ושלום בין אדם לחברו ובין איש לאשתו. זוהי העבודה שלנו. אנחנו יודעים שככה מתחיל שלום עולמי, במה שאנחנו עושים כאן הערב'. מזל טוב".

חופה אורי אנסבכר מרגש סיוון רהב מאיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד