י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

צפון בני ברק הולכת להפוך למרכז העיר

המשפחות החשובות של בני ברק קבעו: הכי משתלם לרכוש דירה במתחם 'שחר העיר' בבני ברק החדשה • דירות אחרונות במחיר הישן לפני עליית המחירים

צפון בני ברק הולכת להפוך למרכז העיר
בני ברק צילום: יעקב נחומי, פלאש 90

העיר בני ברק עומדת בפני שינוי משמעותי, עם הרחבת העיר ופיתוח שכונת המגורים בני ברק החדשה בצפון העיר. השכונה שתוכננה על ידי מיטב אנשי המקצוע, מתפרסת על פני שטח של 104 דונם, וכוללת כ-50 מבני מגורים בני 6 קומות בתוספת קומת דירות פנטהאוז, ובהם כ- 1,400 דירות.

מתחם 'שחר העיר' שוכן במיקום הטוב ביותר בשכונה החדשה, בצומת הרחובות המכבים – אברבנאל, ונחשב לפנינה של בני ברק החדשה.

עשרות דירות כבר נחטפו בסיעתא דשמיא על ידי המשפחות האיכותיות של בני ברק, אשר זיהו את ההזדמנות הגדולה לשיפור משמעותי ברמת החיים ובחרו להתגורר בדירות הנבנות ברמה גבוהה במיקום שהוא במרחק הליכה קצר מהמרכז הנוכחי של העיר מצד אחד ומאושר עד בצד השני, במחיר המשתלם ביותר – עובדה ההופכת את פרויקט 'שחר העיר' לעסקה הטובה ביותר בבני ברק.

אחד היתרונות המשמעותיים לרוכשי הדירות במתחם 'שחר העיר' הוא קיומו של ליווי בנקאי על-ידי בנק לאומי שמבטיח קבלת ערבות חוק מכר בגין כל תשלום המבוצע על-ידי הרוכשים, כך שניהול הכסף מבוצע בצורה הטובה ביותר וניתן לקבל משכנתא בתנאים מועדפים באמצעות בנק לאומי.

במשרד המכירות של 'שחר העיר' מאשרים כי נותרו 5 דירות בלבד במחיר הישן, רגע לפני עליית המחירים שתתרחש בשבועות הקרובים עם התקדמות הבניה המבוצעת הלכה למעשה בשטח.

רוצים לדעת עוד על הפרוייקט של המשפחות החשובות בבני ברק? נשמח לתת את כל הפרטים בטלפון 03-8007000 או במספר 052-334-4721

בניה צפון אברכים פרוייקט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד