י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
מאמינה בדרכו של בני גנץ

הח"כית החרדית מזימה את הפרסום השקרי

עומר ינקלביץ' החרדית של 'כחול לבן' פרסמה בדף הפייסבוק שלה הכחשה גורפת לפרסומים השקריים שרצים בוואטסאפ בשעות האחרונות: "חוזרת שוב על מה שאמרתי אז - אינני מחפשת מפלט פוליטי. הצטרפתי לפוליטיקה מתוך אמונה בדרכו של בני גנץ"

הח"כית החרדית מזימה את הפרסום השקרי
סמארטפון צילום: unsplash

בשעות האחרונות מופץ פרסום שקרי בקבוצות וואטסאפ חרדיות, בו נכתב כי "משלחת של עשרה ח"כ חרדים הגיעו לח"כ עומר ינקלביץ, החרדית של מפלגת כחול לבן, וביקשו שתציל את עולם התורה בהצטרפותה לקואליציה של נתניהו".

על פי ההודעה המופצת במאות קבוצות וואטסאפ, אותם ח"כים אמרו לה כי "עולם התורה לא ישכח לך את המעשה הזה. ר' חיים קנייבסקי הבטיח לך בריאות ונחת מהילדים. כך אמרו לה חברי הכנסת בשם הרבנים".

"ליצמן צוטט את האדמו"ר מגור שביקש למסור לה. לכי תדעי אם לא לעת הזאת הגעת למלכות.  ח"כ ינקלביץ הודיעה שהיא תמסור את תשובתה בשעה הקרובה. היא שוקלת את הדברים בחיוב. ינקלביץ איננה זמינה לטלפונים כבר שעה", כך לשון ההודעה השקרית כאמור.

הח"כית עומר ינקלביץ' לא הותירה את הספק בחלל האוויר והכחישה נחרצות את הפרסום בדברים שכתבה בדף הפייסבוק שלה, "שוב חוזר הניגון... מקבלת ד"שים מכל מיני מקומות, כי שוב מנסים להפעיל עלי לחצים כדי לערוק".

"למען הסר ספק:", מבהירה ינקלביץ', "חוזרת שוב על מה שאמרתי אז - אינני מחפשת מפלט פוליטי. הצטרפתי לפוליטיקה מתוך אמונה בדרכו של בני גנץ. מעבר לכך, גניבת מנדט היא מעשה בלתי מוסרי, המנוגד לערכיי וליושרתי, ואין לו שמץ של סיכוי. בעזרת השם נעשה ונצליח, בהגינות וביושרה".

עומר ינקלביץ' מפלגת כחול לבן בני גנץ פייק ניוז וואטסאפ הכחשה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד