ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
פוטש נגד נתניהו? • בלעדי

התמונה שמסעירה את הרשת: מה הם זוממים

פוטש נגד נתניהו? ליברמן הצהיר במסיבת העיתונאים שקיים אתמול כי נפגש עם גדעון סער בשבועות האחרונים ומיד לאחר מכן הספיק לשבת אתו לשיחה צפופה • התמונה שתיעד כתבנו הפוליטי מסעירה את הרשת ומצליחה 'להדליק' גם את בנו של ראש הממשלה • תיעוד בלעדי

התמונה שמסעירה את הרשת: מה הם זוממים
שיחה צפופה. סער וליברמן אמש צילום: ארי קלמן, כתב בחדרי חרדים

ליברמן הצהיר במסיבת העיתונאים שקיים אתמול (שני) כי הוא לא נפגש עם גדעון סער בשבועות האחרונים, וכי הוא לא מתכוון להמליץ על מועמד אחר מלבד נתניהו.

אלא שתמונה של כתבנו הפוליטי, שהצליח לתעד את אביגדור ליברמן בשיחה צפופה עם יריבו המר של נתניהו מבית גדעון סער - בשעה שהקואליציה של נתניהו תלויה על כרעי התרנגולת - מספרת סיפור קצת אחר.

בתמונה שפרסם כתב ופרשן בחדרי חרדים, ארי קלמן, ברשת הטוויטר - נראו ליברמן וסער יושבים מאחורי מליאת הכנסת בשעת ההצבעה על חוק פיזור הכנסת בקריאה ראשונה.

כצפוי, התמונה עוררה סערה במערכת הפוליטית. לצד עשרות תגובות בתוך המערכת הפוליטית, גם יאיר נתניהו, בנו של רה"מ, שיתף את התמונה בתוספת כיתוב: "תראו מי פתח שלוחן בשעה כזו".

מעל הכל קיים חשש כי החוק לפיזור הכנסת לא יעבור ונשיא המדינה ראובן רובי ריבלין יטיל את מלאכת הרכבת הממשלה על מועמד אחר מתוך הליכוד, או מכחול לבן.

ליברמן סירב להתייחס למפגש שתועד; אך הבהיר הבוקר כי ״גם אם החוק לפיזור הכנסת ייכשל והנשיא יטיל את הרכבת הממשלה על מישהו אחר - ישראל ביתנו לא תשב לשולחן המו"מ עם אף אחד שאינו בנימין נתניהו. תוצאות הבחירות ברורות ואין טעם למשחקים״.

כאמור, רק אמש התייחס ליברמן לאפשרות שייתן יד להקמת קואליציה שאינה כוללת את נתניהו, ואמר: "לגבי כל מיני חתרנות עם גדעון סער או משה כחלון, מאז מערכת הבחירות - לא נפגשתי עם סער או כחלון ואפילו לא שוחחנו בטלפון", אמר ומיד לאחר מכן נפגש עם סער.

אז האם היה זה עוד ניסיון להרגיז את נתניהו או שהשניים אכן זממו מהלך כלשהו מאחורי הקלעים? ימים יגידו.

גדעון סער אביגדור ליברמן בנימין נתניהו ארי קלמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד