י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

מי אתה שגיב קורן?

הוא מעביר סדנאות בארץ ובחו"ל ("צעירים לא מוכנים לעבוד כמו פעם ושמישהו אחר ירוויח"), וחושב שבית הספר לא באמת עוזר בחיים ("אנחנו דור שיכול ליצור כסף מכל מקום, כל המידע נגיש") הכירו את שגיב קורן, יזם בנשמה , סטארטפיסט בכל רמ"ח איבריו, שלא מוכן שאנשים יתפשרו על החיים ויעבירו ימים שלמים כשהם קמים לעבוד עבור מישהו אחר

מי אתה שגיב קורן?
שגיב קורן צילום: יח"צ

אם הייתם נתקלים בשגיב קורן ברחוב, סביר להניח שלא הייתם מנחשים שהבחור עם המראה הפשוט, הוא היועץ העסקי של מיזם ענק ומשגשג לשיווק שותפים העונה לשם טודובום. חברת טודובום מנהלת קמפיינים מול החברות המובילות במשק הישראלי ומגלגלת מיליוני שקלים בשנה מייצור לקוחות מתעניינים לאותן חברות.

קורן  אשר לבוש במכנסי ג'ינס וחולצת פולו בחיי היומיום, ללא חליפות ססגוניות או טיפת קוריוז– אינו מסגיר שאט אט הוא הופך לאחד האנשים המשפיעים והמובילים כיום בעולם הפרסום הדיגיטלי במשק הישראלי.

איך קורה שאדם אחד מצליח לחבר אנשים מכל הדתות, בניגוד מוחלט למה שהולך "בעולם החיצון" ?

"אני פשוט לא רואה הבדל בין בני האדם, בטח לא כשזה מגיע להגשמת חלומות. חלומות מאחדים אנשים לפעול יחד, מאחדים רצון ומובילים למטרה משותפת. "כשהתחלתי את דרכי במיזם טודובום, המטרה העיקרית היתה להוציא קבוצה של חבר'ה צעירים ויזמים לעצמאות כלכלית, היום זו הפכה למשימת חיי" מחייך קורן. "בעידן הנוכחי, המשכורות הלא מוצדקות שאנשים מרוויחים, יוקר המחייה המוגזם והשחיקה הבלתי ריאלית בשכר הובילו לסיטואציה בה לבחור צעיר אין אפילו את האופציה לרכוש דירה במדינת ישראל. אני החלטתי להוביל אחרי מאות ואם ניתן אלפי אנשים לצאת "מהמטריקס" הזה של לקום כל בוקר לעבודה ולעבוד בשביל מישהו אחר".

"יוקר המחייה – שוחק את הדור הצעיר. אם פעם היתה אפשרות לחיות ממשכורות של שכיר, היום זה כבר בלתי אפשרי, זו דרך להרס עצמי, לצערי, מן היום שבו אדם נולד במדינת ישראל. האנשים שהולכים לצידי, מקבלים חיזוק, תמיכה ואת האפשרות להגשים את החלום שלהם ולא את החלום של הבוס, בכל אחד מאיתנו קיימת היכולת רק צריך להפסיק לפחד ולהאמין בעצמך" מסביר שגיב.

 ציפור קטנה לחשה לי שאתה מתרוצץ המון , בין 6 משרדים בארץ ועוד 5 משרדים בחוץ לארץ. מתי אתה ישן?
"ישן, אבל לא יקרה כלום אם שגיב קורן יתחיל לעבוד ב-11. החברה תמשיך לתפקד. אנחנו חיים בעידן הטכנולוגיה, בשנת 2019 המחשב כבר עובד בשבילך. כל מה שצריך זה מחשב נייד וחיבור לאינטרנט, מכאן השאלה היא כמה שעות תשקיע וכמה כסף אתה רוצה להרוויח. בשבילי ההצלחה אינה מתבטאת ב "כמה כסף אני מרוויח" אלא בזה שנפלה בחלקי הזכות לעשות דברים שאני אוהב - הכסף הוא כבר לא פקטור" , מסביר קורן.

"אני מדלג ממשרד למשרד בכל ימות שבוע וטס לפחות פעם בחודש. אני לא מרגיש את חוסר השינה והעיפות, אלא רק צמא להצלחה. כשאתה נהנה ממה שאתה עושה "המשימה" של לקום כל בוקר הופכת למהנה, כשהמטרה היא להתעורר מעט טוב יותר מאשר היית ביום שחלף. תמיד יש לאן לשאוף והעשייה אף פעם לא נגמרת, אני ניזון מזה וחי את הפעילות. כשאתה מוקף בכל כך הרבה אנשים שרק רוצים להצליח "הדרייב" להצלחה חזק יותר".

אז מה היא האגנדה אשר אתה מנסה לקדם?

"השאיפה שלי ושל הנמצאים בחברת טודובום, זה לא להיות מיליונרים. כן זה יכול להיות נחמד, אבל כסף לא יקנה לנו הגשמה עצמית ולא יקנה לנו אושר יום יומי. בכל כנס והרצאה שאני מעביר, המסר הוא חד וברור. מי שיושב בקהל, עושה זאת מסיבה אחת ברורה – הוא פשוט רוצה לחיות טוב יותר " מסביר שגיב. "הוא יושב בקהל מפני שהוא רוצה לעבוד בשעות שנוחות לו, מבלי לקום כל בוקר לצלילי השעון המעורר. הוא יושב בקהל מפני שהוא רוצה לבלות עוד כמה שעות עם המשפחה, מבלי להעביר את היום בפקקים הלוך ושוב מהעבודה ובעיקר, הוא יושב בקהל מפני שהוא מעז להגשים חלומות, מבלי לנעול אותן במגירה כמו שחינכו אותנו,  זו אגנדה שהולכת לפני ולא אני לפניה ", מסביר קורן.

"בני הנוער של היום חכמים יותר מכל מערכת חינוך, לומדים בכוחות עצמם – אבל רק את מה שמעניין אותם, קצרי רוח להגיע למטרתם ותאבים להתפתחות ועשייה. וכן, הם אוהבים כסף או לפחות מבינים את כוחו ועוצמתו. אבל מעבר לכסף, הם יותר רוצים להגשים את עצמם. אני מאוד מתחבר לזה ולכן היה לי קל למצוא מאות אנשים אשר מאמינים בי והולכים איתי יד ביד לעבר ההצלחה".  

סטארט אפ עצמאי קידום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 77 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד