י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
בעקבות השריפות

המשטרה פנתה להורי הילדים בעיר החרדית

ביום שישי האחרון, עוכבו חמישה ילדים ונערים החשודים בהצתה בעיר אלעד. היום הוזעקו צוותי כיבוי אש לשריפה שפרצה ביער נחשונים הסמוך לעיר, במהלך הכיבוי הבחינו לוחמי האש בנערים המציתים שריפה נוספת • בעקבות ריבוי המקרים המשטרה יצאה בקריאה מיוחדת להורי הילדים באלעד

המשטרה פנתה להורי הילדים בעיר החרדית
שריפה מבלון תבערה צילום: דוברות מ.א. מרחבים

בשעות אחר הצהרים (שלישי), הוזעקו צוותי כיבוי אש ליער נחשונים הצמוד לעיר אלעד. לוחמי האש השיגו שליטה על האש וחוקרי כיבוי האש יחד עם משטרת ישראל פתחו בחקירה לבדיקת נסיבות פרוץ השריפה.

במהלך פעולות הכיבוי, דיווחו כבאים כי הם רואים כל העת ילדים מציתים להם מוקדי שריפה נוספים. שריפה זו היא בהמשך לדיווחים השבוע על שריפות באזור אלעד, ביום שישי האחרון ברחוב בן זכאי באלעד, שם מבדיקה ראשונית עלה החשד כי מדובר בהצתה מכוונת של קטינים שהיו במקום.

זמן קצר לאחר הגעת השוטרים לשריפה ביום שישי, עוכבו לחקירה במשטרה ילד בן 9 ואחיו בן ה-13 - בליווי אביהם, תושבי העיר. יחד איתם נעצר נער נוסף בן 14, החשוד אף הוא בהצתה. מעט מאוחר יותר באותו היום, פרצה שריפה נוספת באמפי פארק באלעד, שם השוטרים עיכבו לחקירה נער נוסף בן 13, גם הוא תושב אלעד. אם לא די בכך, שעה קלה מאוחר יותר נער בן 13 נוסף עוכב לחקירה בחשד כי ניסה להצית עם גפרורים פח זבל גדול בעיר. כל החשודים הקטינים שוחררו בתום חקירתם.

בעקבות רצף האירועים בעיר ובפאתיה, משטרת ישראל קוראת לציבור ההורים להשגיח על ילדיהם הקטנים ולעשות כל שניתן על מנת למנוע את השריפה הבאה, שעלולה לגרום לנזק רב ולפגיעה בנפש וברכוש.

הצתה מכוונת ניסיון הצתה אמפי פארק נחשונים אלעד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד