י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
לחץ אחרון על הח"כית החרדית

טוקר פונה לינקלביץ: "יאללה, לא להשתפן"

בציוץ בטוויטר פנה איש התקשורת הבכיר במגזר החרדי לחברת הכנסת אותה הוא כינה "חברתי" וקרא לה להציל את עולם התורה ולהצטרף לקואליציה כשהוא קובע בסוגריים כי אין סיכוי שהיא תהיה ח"כית בבחירות הבאות

טוקר פונה לינקלביץ: "יאללה, לא להשתפן"
מנחם טוקר צילום: צילומסך

אם לא יקרה נס, הרי שישראל תעשה היסטוריה ותצא לבחירות חוזרות, דבר שלא קרה מאז קום המדינה והכנסת ה-21 תירשם בדברי ימיה ככנסת שכיהנה תקופה קצרה מאז ומעולם.

המצב הנתון כעת, הוא שלבנימין נתניהו יש רק 60 ח"כים ללא ליברמן, די אם חבר כנסת אחד מן האופוזיציה עורק ממפלגתו לקואליציה ונחסוך עלות של כמה מיליארדים שיתבזבזו על בחירות חוזרות.

בשעות האחרונות שנותרו, נעשים מאמצים שונים למשוך לפחות ח"כ אחד שיערוק לקואליציה ויהיה הח"כ ה-61 ויעניק את הרוב להקמת הממשלה. ההתמקדות היא בעיקר במפלגת 'כחול לבן', המורכבת מכמה פלגים.

בימים האחרונים פורסם כי נעשו פניות לחבר הכנסת גדי יברקן מ'כחול לבן' שהיה בעברו איש ליכוד, כמו כן פורסם תיעוד של יועצת ראש הממשלה רבקה פאלוך כשהיא משוחחת עם הח"כית החרדית 'בכחול לבן' עומר ינקלביץ', אך לעת עתה כל השכנועים וההצעות הנדיבות לא עשו עליהם רושם. 

מי שניסה הלילה את כוחו הוא איש התקשורת מנחם טוקר מרדיו 'קול חי', שצייץ בחשבון הטוויטר שלו, "הי חברתי ח"כ עומר ינקלביץ. את יכולה לעבור לצד הנכון (בשבילך) ולתמוך בנתניהו, ובכך להציל את עולם התורה, את המוניטין שלך כחרדית במפלגה לא לה... ואת הקריירה שלך (אין סיכוי שתהיי שוב ח"כ בבחירות הבאות). וכבונוס.. לקבל תיק בכיר. יאללה לא להשתפן", כך טוקר.

מה הן הסיכויים שינקלביץ' אכן תהיה זו שתציל את קואליציית הימין, די להסתמך על מה שכתבה רק אתמול בדף הפייסבוק שלה, "שוב חוזר הניגון... מקבלת ד"שים מכל מיני מקומות, כי שוב מנסים להפעיל עלי לחצים כדי לערוק".

"למען הסר ספק:", מבהירה ינקלביץ', "חוזרת שוב על מה שאמרתי אז - אינני מחפשת מפלט פוליטי. הצטרפתי לפוליטיקה מתוך אמונה בדרכו של בני גנץ. מעבר לכך, גניבת מנדט היא מעשה בלתי מוסרי, המנוגד לערכיי וליושרתי, ואין לו שמץ של סיכוי. בעזרת השם נעשה ונצליח, בהגינות וביושרה".

מנחם טוקר עומר ינקלביץ' פיזור הכנסת בחירות חוזרות מפלגת כחול לבן חברת כנסת הרכבת ממשלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 55 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד