י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

לראשונה בשליחות שר התורה מרן הגר"ח קנייבסקי בחצות ליל ער"ח סיון ייערך מעמד התפילה בציון האמורא הקדוש ר' אבדימי

לראשונה בשליחות הגר"ח קנייבסקי שליט"א: אחר חצות ליל ער"ח סיון ייערך מעמד התפילה בסדר המסוגל שניתקן ל"רינה של תורה" והפך מופת ישועה לאלפים • התיקון המיוחד יתקיים  אחר סדר לימוד להצלחת וקבלת התפילה לזכות המבקשים ישועה

לראשונה בשליחות שר התורה מרן הגר"ח קנייבסקי בחצות ליל ער"ח סיון ייערך מעמד התפילה בציון האמורא הקדוש ר' אבדימי
מעמד התפילה בקבר רבי אבדימי צילום: יח"צ

לראשונה בהוראת  שר התורה הגר"ח קנייבסקי שליט"א יתקיים בליל ערב ראש חודש סיון הבעל"ט אחר חצות לילה על ציון האמורא רב אבדימי דמן חיפה -  מעמד תפילה נורא לישועתן של ישראל, לחולי ישראל ולמעוכבי זיווג, למצפי ישועה ולמבקשים לפתוח שערי פרנסה, בסדר התפילה המיוחד שעל ידי מאות לומדי 'רינה של תורה', מעמד שהפך למופת נורא לאלפים כשסיפורי ישועה וחותם עדות אמת מעטרין את תפילה זו.

המעמד מתקיים בברכת רבני ואדמו"רי חיפה והצפון שהעידו כי ציון אמורא רב אבדימי שנודע בחותם אמת והרחיבו על מעלת התפילה במקום קדוש זה ובתפילת רבים אחר שעות של לימוד תורה כי בוודאי יראו ישועה בזה.

רוצים להזכר בתפילה המיוחדת? הכנסו לכאן>>> או חייגו 03-30-633-50 

ביום א' הבעל"ט, ליל ערב ראש חודש אחר חצות הלילה, יעמדו מאות לומדי 'רינה של תורה' בראשות רבנן ותלמידיהן ועימם אלפי ישראל מכל קצוות ארץ, על ציון האמורא הקדוש רב אבדימי דמן חיפה, לישועתן של ישראל לחלות פני מלך בהזכרת שם שם בפרטות. 

המעמד יתקיים בראשות הגאון רבי שרגא שטינמן שליט"א, כאשר לפני התיבה יעתיר בתחנונים ראש הכוללים הגאון רבי מרדכי ליבר הלוי כהן שליט"א, בסיום המעמד יערך סדר תפילה מיוחד ל'בקשת מחילה' להסרת קפידת בני אדם.

על פי הסדר שקבע  שר התורה שליט"א, ילמדו אברכי הכוללים של 'רינה של תורה' ג' שעות רצופות בתענית דיבור להצלחת המבקשים ישועה ולאחריו סדר תפילה המסוגל לרפואה, למציאת זיווג ולשאר עניינים.

למעמד התפילה המיוחד על ציון הקודש שנודע על ידי רבים מחכמי תורת הרז, מתאספים אלפי טובי בניה של חיפה התורנית וכלל קהילות התורה בצפון כשאליהם מצטרפים ומגיעים המונים מרחוק, לתפילה נוראה זו בהשתפכות הנפש לבקיעת שערי שמים בס"ד.

סגולה זו אומצה על ידי רבבות ישראל לאחר אינספור מקרים של ישועות גלויות לאחר התפילה. הפניות הינן בהתאם: רבים מתקשרים ומבקשים להתעדכן במיקום של הציון ומעמד התפילה המיוחד וכן למסור את שמם לתפילה ע"י ציבור הלומדים, להושע בכח תורה ותפילה.

רוצים להזכר בתפילה המיוחדת? הכנסו לכאן>>> או חייגו 03-30-633-50 

רינה של תורה ער''ח סיון זיווג שר התורה תפילה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד