י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
המגבית של 'שובו'

שעות אחרונות למצ׳ינג: חסרים עדיין מיליונים להצלת רשת הקירוב

התלהבות בכל רחבי העולם היהודי לנוכח ההזדמנות לסייע לרשת הקירוב "שובו" שמשפיעה על עתיד העם היהודי בדורות הבאים • גדולי ישראל מבטיחים לכם: "יזכו לשמחה בביתם לתקופת השנה" • עזרו לאלפי ילדים בישראל לומר "שמע ישראל"

שעות אחרונות למצ׳ינג: חסרים עדיין מיליונים להצלת רשת הקירוב
גדולי התורה באסיפה של שובו צילום: יח"צ שובו

היום בחצות היום נפתחו הקווים להעברת תרומות לרשת הקירוב הגדולה בעולם, רשת "שובו" ובתוך כמה שעות נמסר מחברת צ'רידי המנהלת את גיוס הכספים, על כ-4 מיליון שקלים שכבר נתרמו לרשת. תרומות לרשת "שובו" נראו לראשונה מקצוות תבל, מדרום אמריקה ועד מזרח אסיה. עשרות אלפי בוגרי שובו ששומרים פינה חמה לרשת שגידלה אותם, והעניקה להם חינוך יהודי, התגייסו למגבית יחד עם המוני בית ישראל, ולפי כל ההערכות, אם ההתגייסות הציבורית תמשך, המגבית תסתיים מחר בחצות בהצלחה יתירה.

לתרומות ולצפיה בתוצאות הקמפיין בזמן אמת הכנסו לכאן>>>

ההתגייסות מרחבי העולם היהודי טבעית נוכח העובדה שרשת "שובו" פועלת בפרספקטיבה יהודית רחבה ומתוך דאגה לעתיד כלל עם ישראל. הרשת שמעניקה חינוך למצוינות לאלפי ילדים מבתים שאינם חרדים, מציעה שילוב מיוחד במינו בין חינוך יהודי אמיתי, לחינוך מקצועי מהמעלה הראשונה. הרשת לא רק מקרבת את הילדים למסורת ישראל, אלא גם מחוללת מהפך ביחס המשפחתי למסורת, ועובדת בשיתוף פעולה מלא עם ההורים ומעודדת את התקרבותם לערכי היהדות.

עוד לפני פתיחת הקווים לקליטת המוני הפניות לתרומה, ראשי "שובו" קיבלו פניות פרטיות של רבים שביקשו להצטרף למגייסי התרומות, והתעקשו ליטול חלק בהצלת רשת "שובו". המצטרפים ציינו את ברכותיהם הנדירות של מרנן ורבנן שליט"א לתומכי הרשת.

ילדי שובו בקבר רבי מאיר בעל הנס בתפילה כעת להצלחת המגבית להצלת הרשת

כזכור, במהלך השבוע האחרון עלו ראשי הנהלת "שובו", ובראשם המנכ"ל הרב חיים מיכאל גוטרמן שליט"א, למעונם של גדולי הדור, שרי התורה והחסידות שליט"א, ולביתו של מרן רשכבה"ג שר התורה הגר"ח קניבסקי שליט"א, ולביתו של מרן רבנו ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין שליט"א וקיבלו את ברכתם לקראת המגבית. מרנן ורבנן שליט"א, שרי התורה והחסידות, האצילו מברכתם הטהורה על הנהלת הרשת ותורמיה, ואף יצאו בקריאת קודש בה נקבע כי "החובה על כל אשר לב יהודי חם בקרבו להיות לעזר ואחיסמך עמם בנתינה הגונה, ולזכות לשותפות של אמת ונצח עם העושים נחת רוח קמיה קוב"ה".

את קריאתם מסיימים גדולי הדור מכל החוגים והעדות בברכה מופלאה ונדירה, המעוררת הדים רבים בקרב הציבור כולו: "וכבר אמרו חז"ל כי אין אצלו ית' הנאה ושמחה בעולם כאותה שעה אשר בניו מקדשים את שמו בעולמו, ומובטחנו כדבר פשוט וברור ולמעלה מכל ספק, כי בשכר זאת יתברכו כל התומכים והמסייעים אף הם במדה כנגד מדה, ויזכו לשמחה בביתם לתקופת השנה, ונאמן הוא ית' לשלם שכר טוב למטיבים עם בניו, בכל טוב ושפע קודש".

לתרומות ולצפיה בתוצאות הקמפיין בזמן אמת הכנסו לכאן>>>

 

שמע ישראל חינוך בעלי תשובה שובו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!