י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"נלך עם אלי ישי"

החרדים יצאו לדרך: לא נתייחס לליברמן. צפו

יממה למחרת פיזור הכנסת התכנסו חברי הכנסת של יהדות התורה לפתיחת מערכת הבחירות לכנסת העשרים ושתיים והכריזו על ריצה במתכונת זהה לזו הקודמת • הנציגים תקפו את ליברמן שהוביל למשבר: "ליברמן בהתנהגותו הדיקטטורית פגע בדמוקרטיה, בכנסת ובוועדותיה" | צפו

החרדים יצאו לדרך: לא נתייחס לליברמן. צפו
ח"כי יהדות התורה צילום: פלאש 90

מפלגת יהדות התורה התכנסה היום (חמישי) בצהריים לישיבה ראשונה על מנת לפתוח את מערכת הבחירות לכנסת ה -22, הישיבה נערכה בבית אגודת ישראל בבני ברק בהשתתפות חברי הכנסת והמועמדים. 

בכינוס נשאו דברים יו"ר המפלגה יעקב ליצמן ומשה גפני, שתקפו את השותף הפוליטי לשעבר ליברמן והבטיחו כי מערכת הבחירות תהיה צילום מצב של הבחירות הקודמות בנוגע לכלל הדברים, כולל הליכה בפעם נוספת עם אלי ישי. 

סגן השר ליצמן אמר "מהרגע הראשון שראינו שליברמן מתעכב לחתום על ההסכם הורינו מיד שלא לסגור את המטות. כעת אנו רואים שאכן זה לא היה לחינם. נצא לדרך פעם נוספת וננצח, ליברמן סירב להיכנס לקואליציית נתניהו מסיבותיו, הופך את החרדים לקורבן ואת הגיוס לטריגר. זה שקר".

"לא דרשנו כל דבר חדש במו״מ הקואליציוני", הצהיר ליצמן. "התעקשנו על תוספות למערכת הבריאות וכעת ליברמן מבזבז את זה על בחירות מיותרות. זה עוול לאומי. פתאום מגלה ליברמן את האג’נדה שלו נגד החרדים. חבל שהסתיר את זה בבחירות בירושלים למשל, ובעוד ערים, שידע לבקש תמיכה של החרדים". 

יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני אמר, "מערכת הבחירות הנוכחית תהיה על מדינת ישראל כיהודית ודמוקרטית. ליברמן בהתנהגותו הדיקטטורית פגע בדמוקרטיה, בכנסת ובוועדותיה. התנהג כדיקטטור כמו בימי מסך הברזל. מעולם אנחנו לא דיברנו על מדינת הלכה. כל מטרתו הייתה שנתניהו לא יהיה ראש הממשלה".

"ליברמן לא יהיה נושא אצלנו במערכת הבחירות. נקלענו למערכת בחירות בזבזנית. מדינת ישראל צריכה את הכסף הזה להרבה מאד צרכים הומניטריים ממשפחות במצוקה מילדים חולים וזורקים את הכסף הזה לפח רק בגלל איש אחד עם גחמה פוליטית. כל תושבי מדינת ישראל מצטערים על זה והם יענישו אותו בקלפי, - הוא לא יעבור את אחוז החסימה".

יהדות התורה יעקב ליצמן משה גפני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד