י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

ילדים מיוחדים חרדים בפעילות עם ערבים

ילדים מיוחדים מבתים חרדים השתתפו הבוקר במפגש עם מקביליהם הערבים בבית הספר "יד למורה" ברמת אשכול | משטרת ישראל הציגה בפניהם מגוון יכולות סיוע לאזרחים

ילדים מיוחדים חרדים בפעילות עם ערבים
הפעילות צילום: דוברות המשטרה

עשרות ילדים מיוחדים מבתים חרדים השתתפו הבוקר במפגש עם מקביליהם הערבים מבית חנינא בבית ספר בירושלים.

ביוזמה משותפת של בתי ספר מיוחדים והשוטר הקהילתי של שכונת רמות אשכול השתתפו הבוקר (חמישי) הילדים באירוע שבו משטרת ישראל הציגה בפניהם מגוון יכולות סיוע לאזרחים, בבית הספר "יד למורה". הילדים שנעזרו בכיסאות גלגלים יצאו מבין כותלי מוסדות החינוך ולראשונה פגשו את השוטרים שהגיעו למקום עם סוסים וכלבי גישוש ואף עם רובוט ייחודי לפירוק פצצות.

ימי הקהילה הינם אבן ראשה לחיזוק הקשר בין הדור הצעיר לבין פעילות משטרת ישראל. ימי הקהילה מאורגנים בקהילות ובבתי ספר שונים ובדגש על מוסדות חינוך בהם לומדים ומשוקמים ילדים בעלי מוגבלויות שונות. הילדים מהבתים החרדים לומדים במסגרת מרכז שיקום ילדים בירושלים ואילו ילדי בית חנינא הגיעו מבית ספר אל- בסמה.

מהמשטרה נמסר: "מפגש כזה זורע זרעי קירוב והבנה בין המשטרה לבין המגזרים השונים. די היה לראות את חיוכם של הילדים המיוחדים ואת התרגשותם על מנת להבין את גודל ההנאה שהם חוו. בשיחה עם צוות החינוך החרדי מסתבר כי מדובר במפגשים שנערכים על בסיס קבוע עם השוטר הקהילתי וכי הילדים מצפים לבואו על מנת שידריך אותם ויסביר להם על המשטרה ועל השוטרים".

"ואילו הצוות החינוכי מבית ספר אל בסמה העלה על נס את המפגשים עם המשטרה וגם את היוזמה להפגיש בין קהלים ממגזרים שונים".

משטרת ישראל ילדים מיוחדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד