ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
מפתיע?

איש התקשורת השמאלני: "אצביע לליברמן"

השמאל הישראלי מעדיף לשכוח את העובדה כי אביגדור ליברמן נחשב במשך שנים ארוכות לאחד הניצים במחנה הימין ומעניק לו גיבוי למהלכיו שהובילו לפיזור הכנסת • רביב דרוקר אף הודיע כי יצביע עבורו

איש התקשורת השמאלני: "אצביע לליברמן"
רביב דרוקר & אביגדור ליברמן צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

יממה לאחר פיזורה של הכנסת העשרים ואחת, הקצרה ביותר בכנסות ישראל, נראה שמי שהוביל ליציאה לבחירות זוכה לחיבוק מחוגים מסוימים במחנה השמאל, זאת למרות שמחשיב עצמו לחלק ממחנה הימין.

כך למשל, רביב דרוקר ('חדשות 13'), שידוע בדעותיו השמאלניות הצהיר היום ברדיו 103FM: "אני לראשונה בחיי מצביע לליברמן. הוא עשה את זה מכל הסיבות הלא נכונות, זה לא מלבין את אלפי חטאיו, אבל ליברמן נתן לעם ישראל צ'אנס".

"אולי נתעורר בספטמבר ונתגעגע לתוצאות של אפריל, אבל לפחות יש צ'אנס", הוסיף דרוקר. 

העיתונאי יהודה שלזינגר ('ישראל היום') ששמע את דברי דרוקר העניק פרשנות משלו. לדבריו, "ליברמן זה היאיר לפיד החדש. דרוקר במצב טוב, ליברמן רק נמנע מלדבר איתו, לא מכנה אותו בכל מיני שמות".  

כך או כך, ניתן להניח כי ליברמן עשוי לזכות בקולות רבים של אויבי ראש הממשלה, כמו גם אלו שאינם מחבבים במיוחד את המגזר החרדי ורואים בו שותף לדעה ולמשימה החשובה בעיניהם לדחוק את רגלי נתניהו והחרדים מהממשלה. עם זאת, לא ברור האם מספר האנשים הללו עולה על מנדט בודד.

אביגדור ליברמן שמאלני רביב דרוקר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 20 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד