י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
"המפיל הלאומי" • צפו

נתניהו: "עשה דילים עם החרדים, והפך לאנטי"

נתניהו כינס מסיבת עיתונאים ותקף בחריפות את ליברמן, יממה לאחר פיזור הכנסת | "ליברמן אומר שהפיל ממשלת ימין בגלל חוק הגיוס. אומר שזה בוער בו. אבל הוא הצטרף לממשלתי ב2016 כשהיה חוק גיוס מקל יותר ונוח יותר לחרדים. ליברמן לא אמר מילה", האשים רה"מ | שידור חוזר

נתניהו: "עשה דילים עם החרדים, והפך לאנטי"
נתניהו צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90

יממה לאחר המשבר הפוליטי הגדול ביותר שחווה בנימין נתניהו בשנים האחרונות, לאחר שכשל בהקמת ממשלה ונאלץ לפזר את הכנסת פעם נוספת. מתייצב נתניהו למסיבת עיתונאים שנראה שהתכונן אליה ביממה האחרונה.

ראש הממשלה הצביע על שיתוף פעולה הדוק בין ליברמן לחרדים לאורך השנים. "ליברמן הוא "המפיל הלאומי". הוא מפיל סדרתי של ממשלות ימין", אמר.

בדבריו, תקף נתניהו בחריפות את שר הביטחון לשעבר אביגדור ליברמן, "למה ליברמן עושה את זה? ליברמן צונח במנדטים ותכף מגיע מתחת לאחוז החסימה. אז הוא חיפש איזה פטנט שישאיר אותו מעל אחוז החסימה. פתאום מי שעשה דילים עם החרדים הופך לאנטי חרדי. בשביל חופן מנדטים, בשביל גחמה אישית, ליברמן מוכן לקחת מדינה שלמה ולזרוק אותה למערבולת של בחירות - בחירות מיותרות ובזבזניות".

עוד טען נתניהו, "ליברמן אמר לאחד מראשי המפלגות - ״מה אני אתן לביבי להרכיב ממשלה? הוא ישאר פה לעוד עשר שנים״. טוב אני לא מתחייב. אני אשתדל".

 ב'ישראל ביתנו' מיהרו להגיב לדברי רה"מ נתניהו: "נתניהו נכשל במלאכת הרכבת הממשלה וכרגע מחפש על מי להטיל את האשמה. אבל זה לא משנה את העובדה שהאחריות הבלעדית על בחירות חוזרות היא של הליכוד בלבד." 

"נתניהו לחוץ ושוב מפזר דברי שקר. הוסיפו מ'ישראל ביתנו' "בניגוד אליו, ליברמן תמיד שמר על עקרונותיו כמו בממשלת ההתנתקות ממנה ליברמן התפטר ונתניהו הצביע בעד, וכמו שעזב את ממשלתו של נתניהו לאחר שהאחרון לא איפשר לו להכניע את החמאס. נתניהו לחוץ כי הוא יודע שהציבור כבר מבין מי זה הימין הלאומי האמיתי. מי רוצה להקים ממשלה ימנית ומי ניסה להקים ממשלת הלכה."

מ'כחול לבן' נמסר בתגובה לדברי נתניהו הערב: "אזרחי ישראל יודעים ומבינים שביבי נכשל כשלון כואב והוא מנסה למצוא על מי להפיל את התיק - הפעם זה ליברמן. נתניהו מנע אתמול מהנשיא מלהטיל את הרכבת ממשלה על מועמד אחר מהליכוד או על כחול לבן, בהנהגת בני גנץ." 

"למה?" מסבירים ב'כחול לבן', "כדי להמשיך ולהימלט מאימת הדין. אצלו ביבי לפני הכל! אזרחי ישראל לא מעניינים אותו. הוא גורר את מדינת ישראל לשפל שלא היה כמותו, רק כדי להינצל מספסל הנאשמים."

"חבל ששתיקת הח"כים ב'ליכוד' מגלה לנו שאין שם מנהיגות - יש שם עדר כבשים." תוקפים ב'כחול לבן' את מפלגתו של נתניהו. "אנחנו ננצח בבחירות כי לאזרחי ישראל נמאס מהשטיקים והטריקים האלה. אזרחי ישראל קיבלו הזדמנות שנייה להחזיר את ישראל לשפיות ולהנהגה אחראית".

אביגדור ליברמן בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד