ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
או 'מרצ' או 'כחול לבן'

לאחר שסירב לנתניהו - גבאי רוצה להתמזג

בצל הסקרים הקודרים, המנבאים למפלגת 'העבודה' ירידה גדולה עוד יותר מהבחירות האחרונות, יו"ר המפלגה אבי גבאי מכריז, כי בבחירות הקרובות מפלגתו לא תרוץ לבד, אלא תתמזג או עם 'כחול לבן' או עם 'מרצ'

לאחר שסירב לנתניהו - גבאי רוצה להתמזג
אבי גבאי צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90

יו"ר העבודה אבי גבאי שסירב ברגע האחרון להצעתו של בנימין נתניהו להצטרף לממשלתו, אמר הבוקר (שישי), כי בבחירות הקרובות, מחנה המרכז-שמאל צריך לרוץ עם שלוש מפלגות במקום חמש. ואי לכך מפלגת 'העבודה' תתמזג או עם 'מרצ' או עם 'כחול לבן'.

לדבריו "ההחלטה צריכה להתקבל לפי השאלה 'מה יגדיל את המחנה כולו ויוביל לניצחון המחנה בבחירות ולא לפי מה טוב לכל מפלגה. אם כחול לבן תהיה 35 או 36 באופוזיציה, זה לא ישנה כלום, אם בסוף נהיה באופוזיציה".

את הדברים אמר גבאי הבוקר בכנס הישראלי-חברתי של קרן ברל כצנלסון, במרכז דוהל בתל אביב. 

כזכור, ביום שלישי בלילה פורסם על מגעים שהתנהלו מול גבאי במטרה לצרפו לממשלת נתניהו, גבאי אמר כי "ההצעה אכן כללה את ביטול כל יוזמות החקיקה הקשות האלה וזכות ווטו על כל יוזמה שכזאת. היא כללה את האחריות לתיק התקשורת – כן התיק הזה שנתניהו שומר לעצמו מזה 6 שנים".

"היא כללה גם אמירה ברורה ליציאה מהממשלה במידה ויוגש כתב אישום נגד ראש הממשלה. כיו"ר מפלגה, מימשתי את חובתי והצגתי אותה לחברי הסיעה שוחחנו עליה והחלטנו שלא לקבל את ההצעה. אני יודע, הכי קל היה שוב לדחות על הסף". 

אבי גבאי מפלגת העבודה מיזוג מפלגת כחול לבן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד