י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
הפצוע מדבר

בחור הישיבה משחזר: "קפץ עלי מחבל, ראיתי סכין מלאה דם". צפו

ישראל מאיר נחומברג, תלמיד הישיבה שנפצע בפיגוע בשוק הערבי בירושלים, משחזר את הרגעים הדרמטיים במהלכם נתקל במחבל שדקר אותו | ישראל סיפר בין היתר, כי תחילה חשב לתומו שספג אגרוף, אך לאחר מכן הבחין בסכין כשהיא מלאה בדם ונמלט לעבר 'החורבה' | צפו בוידאו

בחור הישיבה משחזר: "קפץ עלי מחבל, ראיתי סכין מלאה דם". צפו
בחור הישיבה שנפצע בפיגוע צילום: דוברות הדסה

שעות בודדות לאחר שנפל קרבן לפיגוע טרור, ישראל מאיר נחומברג, תלמיד הישיבה שנפצע מוקדם יותר בפיגוע בשוק הערבי בירושלים, משחזר את הרגעים הדרמטיים בדרכו לתפילת שחרית, אשר במהלכם נתקל במחבל שדקר אותו וניצל בנס ממוות.

נחומברג סיפר למצלמה כי התקשה להבין את המתרחש ורק לאחר כמה דקות הבין כי ספג דקירה.

כפי שדווח הבוקר, בשעה 6:20 לערך, ביצע מחבל כבן 19, תושב השטחים, פיגוע בעיר העתיקה בירושלים, במהלכו פצע שני בני אדם, אחד במצב אנוש והשני במצב בינוני. המחבל חוסל על ידי כוחות המשטרה.

הפצוע הראשון: גבריאל בן אינס חרדי בשנות ה-50 לחייו, אב ל-3 שמצבו קשה, היה בדרכו לכותל, נדקר כאמור על ידי המחבל ברובע המוסלמי וטופל על ידי צוותי מד"א ו'איחוד הצלה' כשהוא סובל מדקירות בראשו וצווארו ופונה לבית החולים שערי צדק בעיר,הוא הוכנס לניתוח בבית החולים שערי צדק, שם ינסו להציל את חייו.

הפצוע השני: ישראל מאיר בן חוה, קטין בן 16.5, חרדי, אף הוא היה בדרכו לכותל, פונה לבית החולים הדסה עין כרם עם דקירה בגב, מצבו בינוני והוא יציב ובהכרה מלאה. העתירו בתפילה עבורו: ישראל מאיר בן חוה.

אחיו של ישראל, חיים נחומברג, שהיה עמו בעת הפיגוע סיפר: "ראינו מחבל רץ אלינו עם סכין. אחי רכב על אופניים והמחבל ניסה לדקור אותו בצוואר, אבל זה פגע לו בגב".

מחבל דקירת סכין דם פיגוע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד