י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
בליכוד חיללו שבת

הח״כ האנונימי חשף: הציעו לי תפקיד בכיר

בסוף השבוע הפוליטי הדרמטי, טוען חבר כנסת מ'כחול לבן' כי קיבל לידיו הצעה מפתה בתמורה להצטרפות לממשלת נתניהו אך סירב | במפלגת הליכוד חיללו שבת ומסרו: "בדיחה חסרת בסיס"

הח״כ האנונימי חשף: הציעו לי תפקיד בכיר
נתניהו צילום: יונתן זינדל / פלאש 90

בסיום השבוע הדרמטי שבסופו מדינת ישראל הולכת שוב לבחירות בעוד כארבעה חודשים, חבר יש עתיד חושף את ההצעה המפתה שקיבל מהליכוד בתמורה לכניסה לקואליציה, מה שעשוי היה להביא את האצבע ה-61 ומציל את ראש הממשלה נתניהו מבחירות חוזרות.

חה״כ רם בן ברק אמר במהלך שבת תרבות בכפר סבא עם רינה מצליח, כי הוא קיבל הצעה ממקורב לנתניהו לכהן כשר ביטחון וממלא מקום של ראש הממשלה ואחראי על המו״מ עם הפלסטינים לקראת תכנית המאה. "סירבתי מיד. לא הייתי מוציא את זה לולא לשכת רה״מ לא הייתה מדליפה את זה", סיפר בן ברק.

חה"כ, לשעבר מבכירי המוסד, הוסיף כי "אני לא מאמין לנתניהו וזה לא חלק מהאידיאולוגיה או הערכים שלי״, כשלדבריו "בנימין נתניהו הוא המפלג הלאומי, המשחית הלאומי. ואין מצב שנשב בממשלה אחת שעומד בראשה אדם שיצר פילוג ושיסוע כה עז במדינת ישראל".

בליכוד התקשו להמתין עד צאת השבת ומיהרו לשגר הודעה לתקשורת בעיצומה של השבת. מטעמם נמסר כי "לאחרונה יש תופעה חדשה, כל מי שרוצה לנפח בערך עצמו מספר שקיבל איזושהי הצעה, כדאי שילמדו את חוקי הכנסת לפני הפיברוק הבא. הדברים של רם בן ברק הם בדיחה חסרת בסיס. רה״מ נתניהו או איש מטעמו לא הציעו לו דבר, ובדיקה קצרה היתה מגלה שלהצעות כאלה אין שום היתכנות משפטית".

מפלגת כחול לבן ממלא מקום תפקיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד