י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
חידושים בעולם הרפואה

סטרטפיסט החסד מאיר קווין מונה למנכ"ל

מאיר קווין מי שמנהל אלפי קבוצות בוואטספ בעזרה און ליין בכל הארץ והעולם מונה למנכ"ל "רפואה ושמחה" 

סטרטפיסט החסד מאיר קווין מונה למנכ"ל
קווין וצישנסקי התחברו צילום: באדיבות המצלם

התפתחות בעולם הרפואה: מאיר קווין מי שנחשב לממציא סטרטפ החסד און ליין בהפעלת אלפי מתנדבים בישראל ובעולם דרך קבוצות וואטספ, מתמנה למנכ"ל רפואה ושמחה.

בעולם הרפואה וארגוני החסד חיבור זה הינו מהפכני, גורמים המכירים את הנפשות הפועלות מברכים ואומרים כי יש כאן חיבור והשלמה בין ארגון מבוסס לבין איש רב פעלים אשר בוודאי אמורים להפוך את 'רפואה ושמחה' למעצמת חסד אדירת מימדים בכל קנה מידה.

מאיר קווין: "הודעתי לאלפי המתנדבים על החלטתי הלא פשוטה והמרגשת והזמנתי אותם להמשיך ולעשות את הדברים יחד למען הכלל. התכניות גרנדיוזיות לטובת הכלל ובעזרת השם נהפוך לרשת המתנדבים הגדולה בעולם. יחד נעשה ונצליח".

יו"ר "רפואה ושמחה" איש העסקים ישראל צישינסקי אמר: "הרגשה עילאית והבנה ברורה כי עשינו את מעשה השילוב הנכון ביותר. מאיר קווין איש רב פעלים יחיד מסוגו בעולם ההתנדבות והעשייה במגזר השלישי ובעז"ה החיבור הזה יביא הרבה מאד טוב לעם ישראל.

לרפואה ושמחה צי אמבולנסים להסעת חולים ומוגבלים ללא תשלום ופעילויות רחבות של סיוע התנדבותי בבתי החולים ולמען ילדים חולים ומוגבלים, אותו יוביל מעתה מאיר קווין לצד פיתוח פעילויות נרחבות נוספות וכן המשך מואץ של פיתוח כל המערך האון ליין להמשך גיוס והפעלת עשרות אלפי מתנדבים בארץ ובעולם.

מאיר קווין בן 41 תושב מתתיהו הסמוך למודיעין עילית ניהל במשך שנים רבות את כל מערך הקייטנות בעזר מציון יחד עם הקמת קבוצות הוואטספ מחוברים לחיים וכיום מנהל אלפי קבוצות תחת "מחוברים און ליין".

חסד קבוצות ווטסאפ רפואה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד