ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
"נותרנו ללא נציגות"

בן-גביר: "קיבלנו הרבה פחות ממה שהבאנו"

באיחוד מפלגות הימין צצות הערב הקריאות לערוך שינויים בהרכב הרשימה לכנסת העשרים ושתיים לאחר שנציג עוצמה יהודית נותר מאחור ולא נכנס לכנסת בבחירות החולפות

בן-גביר: "קיבלנו הרבה פחות ממה שהבאנו"
בן גביר צילום: יונתן זינדל / פלאש 90

לקראת הבחירות החוזרות, נראה שתמונת הצב כפי שנראתה באלו האחרונות עשויה להשתנות, בין היתר באיחוד מפלגות הימין, שם מאשימים כי אלו שהביאו אחוזי הצבעה גבוהים לא תוגמלו בהתאם.

במסר לפעילי עוצמה יהודית מאשים עו"ד איתמר בן גביר הערב: "קיבלנו הרבה פחות ממה שהבאנו ולמעשה נותרנו ללא נציגות בכנסת. אם מפלגה שהביאה יותר משליש קולות שהאיחוד קיבל צריכה לקוות לחוק נורווגי הרי שהייתה כאן בעיה שהעיבה על השמחה".

בן-גביר התחייב כי "עוצמה יהודית תתמודד בבחירות הקרובות לכנסת בכל מצב".

לדבריו, "יש לנו נתונים די מדוייקים המלמדים במדוייק כמה מצביעים עוצמה הביאה וזאת לאחר בדיקה של אנשי מקצוע ובקרוב נפרסם אותם".

עם זאת, ציין בן גביר, "ודאי שאין לתלות את האשם ברב רפי פרץ ובצלאל סמוטריץ'. לא הם פסלו את ד"ר בן ארי והם עשו כל שביכולתם כדי לא לתת לבג"צ לנצח, כולל הגעה לבית משפט ודרישה לאפשר לעו"ד בן גביר להיכנס למקום החמישי תחת הפסילה של בן ארי".

כך או כך, טרם ברור אילו ממפלגות הימין שהתמודדו בבחירות לכנסת העשרים ואחת שוב יגישו רשימו בבחירות הקרובות, בין השאר בשל כשלונן הצורב של שתי מפלגות שעל פי הסקרים הובטחו לחצות את אחוז החסימה ונותרו מאחור.

איחוד מפלגות הימין איתמר בן גביר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד