י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
נכנס לשטח A

ישראלי ערך קניות בקלקיליה - רכבו נשדד

תושב הוד השרון נכנס הלילה לקלקיליה שבתחומי הרשות הפלסטינית - במטרה לערוך קניות • לכיוון רכבו הגיעו שני חשודים שהוציאו אותו בכוח מהרכב ונמלטו מהמקום עם רכבו • הישראלי נעצר ונחקר לאחר שנכנס לשטח A

ישראלי ערך קניות בקלקיליה - רכבו נשדד
פריצת רכב צילום: דוברות המשטרה

ישראלי תושב הוד השרון נכנס הלילה (ראשון) לקלקיליה בדרום-מזרח השרון, בתחומי הרשות הפלסטינית - במטרה לערוך קניות. לטענתו, לכיוון רכבו הגיעו שני חשודים שהוציאו אותו בכוח מהרכב ונמלטו מהמקום עם רכבו.

הישראלי הועבר לשטחי ישראל ונחקר במשטרת ישראל, בחשד להפרת צו אלוף האוסר כניסת ישראלים לשטח A, בתום חקירתו שוחרר בתנאים מגבילים.

על אף הסכנה הטמונה בכניסת ישראלים לשטחי A, ולמרות שלפני כל כניסה לשטח המוגדר כשטח A, קיימים שלטים המזהירים כי כניסה לשטח מהווה עבירה ביטחונית ומסוכנת. רבים נכנסים לשטחי הרשות, חלקם בתום לב וחלקם בידיעה ומסכנים את שלומם ושלום כוחותינו שנכנסים לחלצם.

במשטרת ישראל שבים ומדגישים כי חל איסור על ישראלים להיכנס לשטחי הרשות הפלסטינית וכי כל כניסה מסכנת את חייהם ומסכנת גם את כוחות הביטחון המוזעקים לחלצם.

"ישראלים רבים שנכנסים לשטחים אלו לערוך קניות, למסחר, תיקון רכבם, לסעוד במסעדות ובתי קפה ועוד, נקלעים לאירועי תקיפה, שוד, גניבה, איומים ובדרך נס מחולצים מהמקום על ידי כוחות הביטחון בשלום".

ישראלי רכב שוד קלקיליה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד