י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
יצאה קירחת מכאן ומכאן

הג'וב שאיילת שקד פספסה בגלל הבחירות

אם הכנסת ה-21 היתה מאריכה ימים, הרי שככל הנראה איילת שקד היתה נכנסת לעולם העסקי ומרוויחה כנראה הרבה יותר משרה בממשלה, אלא שהבחירות המוקדמות קטעו את החלום והיא החליטה לחשב מסלול מחדש - בינתיים היא פוטרה על ידי נתניהו ונותרה קירחת מכאן ומכאן

הג'וב שאיילת שקד פספסה בגלל הבחירות
חדר ישיבות/צמחי קנאביס צילום: unsplash

לאחר ההפסד בבחירות לכנסת ה-21 לפני כחודשיים, מסתבר כי איילת שקד חישבה מסלול מחדש ופזלה לעולם העסקי.

על פי הדיווח ב'גלובס', שקד קיבלה הצעה לכהן כיו"ר חברת קנאביס רפואי חדשה. ומאז ד' בניסן ועד לשבוע האחרון, היא ניהלה משא ומתן מתקדם למינויה לתפקיד.

מדובר בחברת 'קנביט', חברה חדשה יחסית כאמור, המוקמת על ידי קבוצת משקיעים בהובלתו של איש העסקים ברק רוזן, שמקימה חוות גידול קנאביס לצרכים רפואיים.

רוזן, על פי הדיווח ב'גלובס' היה מי שניהל את המו"מ מול שקד ורצה אותה מאוד בחברה, אלא שפיזור הכנסת ביום רביעי האחרון טרף שוב את הקלפים ושקד החלה לחשב מסלול מחדש אל עבר הפוליטיקה.

בחברת 'קנביט' לא המתינו ומינו את איתן בן אליהו - מפקד חיל האוויר לשעבר ליו"ר הדירקטוריון של חברת 'קנביט'. חברת הכנסת לשעבר מ'יש עתיד' יפעת קריב מונתה למנ"כלית החברה.

יצוין כי על פי הדיווח הבוקר (ראשון) ברשת ב', איילת ‏שקד אמרה בשיחות סגורות, כי עדיין לא החליטה האם לחזור לחיים הפוליטיים והיא עדיין מתלבטת. במידה ותחליט לחזור, לא רק 'הליכוד' הוא אופציה מבחינתה, אלא גם חזרה ל'בית היהודי' וריצה עם בנט ב'ימין החדש'. 

בינתיים, בשעות הצהריים הנפיק ראש הממשלה בנימין נתניהו, מכתב פיטורים לשרים נפתלי בנט ואיילת שקד, שהגיבו באיפוק רב; "אנו מודים מעומק הלב לציבור הישראלי על הזכות הנדירה שנפלה בחלקנו לשרת אותו בתפקידינו כשרי החינוך והמשפטים. כל שעשינו היה למען טובת מדינת ישראל ואזרחיה".

עוד הוסיפו השניים, "נעביר בצורה סדורה את המשרדים בראשם עמדנו לידי השרים שיחליפו אותנו על מנת לקיים תיפקוד רציף וטוב של משרדי החינוך והמשפטים ועל מנת ששנת הלימודים הבאה תיפתח כסידרה". 

איילת שקד קנאביס קנאביס רפואי ייצוא קנאביס בחירות 2019 בחירות חוזרות בחירות מוקדמות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד