י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
לאחר פיטוריו

בנט מצהיר: "הימין החדש תתמודד שוב"

בצל הצעד הדרמטי שעשה ראש הממשלה כשפיטר את שר החינוך בנט ושרת המשפטים שקד, כינס הערב שר החינוך נפתלי בנט מסיבת עיתונאים סמוך לביתו והצהיר בה כי ירוץ בבחירות הקרובות עם מפלגתו 'הימין החדש'. בנט סרב לענות לשאלה האם השרה שקד תרוץ יחד עמו 

בנט מצהיר: "הימין החדש תתמודד שוב"
בנט צילום: פלאש 90

לאחר פיטוריו הפתאומיים, שר החינוך היוצא נפתלי בנט, משיק הערב את קמפיין הבחירות שלו לכנסת ה-22 ומודיע כי הוא צפוי להתמודד שוב במפלגת הימין החדש. הוא סרב להתייחס לשאלה: האם הריצה תהיה בשותפות עם שרת המשפטים איילת שקד. 

בהצהרה לתקשורת שקיים בשעה האחרונה השר נפתלי בנט מחוץ לביתו אמר: "לראשונה, אוכל להקדיש את פתיחת שנת הלימודים הקרובה ב-1 בספטמבר רק לארבעת ילדיי ולא לכל שני מיליון ילדיי במערכת החינוך בישראל".

בנט שלכהונתו נותרו כארבעים שעות הבהיר: "עשיתי הכי טוב שיכולתי למען עם ישראל, ולמען ילדי ישראל שאני כל כך אוהב. לכל אדם יש תחליף, גם לי. אני יכול להבטיח לכם: אתם בידיים טובות", עוד ציין השר, "אני מחויב לבצע חפיפה מסודרת לכל שר שיחליף אותי, כדי לצמצם את הזעזועים לקראת פתיחת שנת הלימודים בעוד 90 יום".

בנט הבהיר כי הוא צפוי להתמודד במסגרת מפלגתו 'הימין החדש' אותה הקים ערב הבחירות לכנסת ה-21 ואמר: "מדינת ישראל נקלעה למערכת בחירות נוספת. זה לא דבר טוב אבל יש כאן הזדמנות לכולנו לבוא אליה חכמים יותר, רציניים יותר, צנועים יותר".

לדבריו 'הימין החדש' תביא בשורה של ימין ממלכתי, שמאחד את כל חלקי העם. דתיים, חילוניים, מסורתיים, כולם יחד. 'הימין החדש' תהיה מפלגה שלא מוותרת ולא מתפשרת על עמדותיה, אך לא מחפשת רק לריב עם השמאל. נשאף שהמפלגה תסחף אחריה הרבה ישראלים טובים".

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד