י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
לקראת 'יום היוצר התורני'

הגר"ח: "חיבור ספר הוא חלק גדול ממצוות ת"ת"

לקראת 'יום היוצר התורני' אשר ייערך לראשונה מחרתיים ביום ג' ר"ח סיון, במרכז הפיס 'משואות' בבני ברק, ראשי מכון 'נקודה' התקבלו אצל מרנן ורבנן גדולי ישראל

הגר"ח: "חיבור ספר הוא חלק גדול ממצוות ת"ת"
הגר"ח עם ראשי נקודה צילום: באדיבות המצלם

48 שעות לפתיחה, ההיערכות ל'יום היוצר התורני' נכנסת לישורת האחרונה: בימים האחרונים עלו ראשי מכון 'נקודה' למעונם של מרנן ורבנן גדולי ישראל שליט"א מכל העדות והחוגים, ובראשם מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי שליט"א, לקבלת עצה וברכה לקראת היום הגדול.

בביקורם אצל מרן הגר"ח קנייבסקי סקר יו"ר 'יום היוצר התורני', רב בית הכנסת 'איילת השחר' במודיעין, הגאון רבי חנינא קושלבסקי בפני מרן את בשורת יום היוצר המהווה יום של הזדמנות אמיתית עבור המחדשים תדיר בתורה הקדושה, וכן את פעילות יוזמי החידוש העצום - מכון 'נקודה' המספקים שירות למחבר הספר לכל אורך שלבי הו"ל: מעריכה תורנית, מפתחות מפורטים, עימוד, כריכה ושערים, ועד תמלול, הקלדה, ניקוד, הדפסה ותרגום.

מרן הגר"ח הביע את התפעלותו מהפעילות ואף התעניין ארוכות בספרים שיצאו תחת ידי המכון במשך השנים, ולאחמ"כ שיבח את הפעילות הענפה הנעשית להגדיל תורה ולהאדירה, כשהוא מבקש למסור את דבריו למחבר הספרים התורניים כי "חיבור ספר הוא חלק ממצוות תלמוד תורה, זו זכות גדולה, שיהיה ברכה והצלחה".

בנוסף על הביקור הנ"ל, ראשי מכון 'נקודה' מבקרים בימים אלו אצל מרנן ורבנן גדולי ישראל, אדמו"רים רבנים וראשי ישיבות המבקשים להעביר את ברכתם והדרכתם האישית ליוצרים התורניים, אנשי הספר אשר צפויים ליטול חלק ביום היוצר. גדולי הרבנים מחדדים בדבריהם את החשיבות הרבה בהעלאת החידושים והיצירות התורניות עלי ספר, הן עבור המחדש בעצמו אשר זוכה להעמיק ולחדש ביתר שאת ע"י חקיקת הדברים, והן בכדי לזכות את הרבים ולהגדיל תורה ולהאדירה.

בתוך כך בשורת ההגרלה הגדולה שתיערך ב"יום היוצר התורני" צוברת תאוצה כאשר גל הפניות של אלפי עורכים, מחברים, יוצרים ומחדשים לא פוסק לרגע, ומביא למספר שיא של למעלה מ-3000 נרשמים עד כה להגרלה הנדירה על חבילת שירות בשווי 18,000 ₪ שתתקיים בעיצומו של יום היוצר התורני, מחווה מבית מכון נקודה כאות הערכה והוקרה למחברי הספרים התורניים ברחבי ארץ ישראל . הזוכה יבחר מה שנדרש לספרו מתוך המגוון האדיר של 'נקודה', ויקבל את השרות המקצועי החל מיום הזכייה עד שנתיים שלאחמ"כ. להרשמה לחץ כאן>>>

מכון 'נקודה' הוקם לפני כ-20 שנה, כשבמהלך השנים זכו להוציא לאור מחדש לא מעט ספרי יסוד נבחרים מארון הספרים היהודי, כשבשנים האחרונות הפך המכון לבית חרושת של ממש המעניק שרותי הוצאה לאור מאל"ף ועד תי"ו. המכון קנה לעצמו שם עולמי בקרב המולי"ם, בעקבות הרף הגבוה והבלתי מתפשר, לצד הזמינות הייחודית והיכולת להעניק שרות מקצועי ומהודר 'מהיום להיום', ובטווחי זמן קצרים ביותר.

את יום היוצר התורני מפיקה בטוב טעם חברת "יעדים" בניהולו של דוד מרגליות. בהנהלת המכון מציינים בסיפוק כי "ב"ה אנו עומדים בישורת האחרונה טרם פתיחת יום היוצר. קיומו של היום על תכניו המרתקים הוא הזדמנות נדירה וראשונית מסוגה לא חוזרת על עצמה כל יום, וכי נוצר פה רגע גדול לקדם את התחום באופן משמעותי ולהגדיל תורה ולהאדירה".

להרשמה לחץ כאן>>>

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד